Együtt sikerülni fog!

Kaptam még egy esélyt az élettől

2015/09/05. - írta: RiaRia

Túl vagyok mindenféle orvosi kivizsgáláson, és szuperjó eredményt produkáltam, mert fizikailag nincs semmi problémám, ami akadályozhatná a fogyásomat. Rossz a múltra visszagondolni, de van jelenem, amit illik kihasználni, és lesz jövőm, ami nagyon ígéretesnek tűnik, ha mindent jól betartok, és élek a vissza nem térő lehetőséggel. Most vagyok 88 kiló, ami szintén örvendetes, mert sikerült egy kilót visszafogynom. Ha most nem használom ki a lehetőséget, csakis magamat okolhatom, ha sok más bajom is kialakul később. Szeptember 25-ig már csak két kg-ot kell leadnom, és a leadott kilókat nem szabad visszahízni.

Azt hiszem könnyebb lefogyni, mint megtartani az eredményt. Mától nagyon megnézem, hogy mi is kerül a tányéromra, ezért plusz egy feladat lesz mielőtt eszem: ki kell elemezni, hogy amit megeszek az valóban egészséges-e, szükséges-e a szervezetemnek. Ez kb. 5-10 percig is eltarthat (mármint az elemzés), de szükségszerű, mert csak akkor ehetem meg az ételt, ha meg vagyok győződve arról, hogy nem árt.

Végiggondoltam a múltamat, azt, hogy hogyan is híztam meg, és mától csak a jelenre koncentrálok. A kép a múltat, a jelent, és a jövőt szimbolizálja. Főleg motiválnom kell magamat, mert minden egyes perc számít már.

Indul a nagy visszaszámlálás február végéig. Mindenféle segítség igénybe vehető, a cél kell, hogy lebegjen a szemem előtt.

70 kg = 2016. február 28-a!!!

 

 

 

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása