Együtt sikerülni fog!

Mérlegelés (heti eredmény)

2022/05/25. - írta: RiaRia

fireworks-g13d5d92f4_640.png

Hát, nagyon büszkén mondhatom el, hogy fogytam, most mértem meg magam, és 101 kiló vagyok. :) Szerda van, még ennyire nem szerettem szerdát, mint ez a mai.

Nem is nagyon érdekel, hogy mennyi a heti átlag, a végeredmény a fontos, közelítek a 100 kilóhoz. Éreztem már tegnap, hogy keskenyebb a derekam (egy picit), ahogy próbáltam megítélni, hogy vajon híztam vagy fogytam az elmúlt hét alatt. A pizsamám is már könnyebben jött fel rám, meg nappal a póló sem feszített annyira, mint eddig. Lehet, mire hazamegyek, kifogyok a farmeromból is. :) Jó lenne, mert rengeteg kis méretű ruha vár otthon. 

Az "elmélkedésemhez" még hozzátartozik, hogy éjszaka már alig aludtam valamit, annyira izgatott ez a súlymérés. Ilyen még nem volt, hogy ennyi időt kibírjak mérlegelés nélkül. De még nagyon szokni kell, és a szabály az, hogy csak egyszer lehet megmérni magam ma is, nincs mérlegre ugrálgatás egész nap azért, mert ma éppen mérhetem magam. Érdekes, furcsa, kicsit nagyon szokatlan, de szuper érzés! :)

Most már világos van, egész éjszaka mászkáltam, nem bírtam magammal. Az éjjeli sötétben majdnem nekimentem a falnak, és már tegnap, amikor porszívóztam, nagy volt a kísértés, hogy lemérjem magam, amikor a mérleg körül porszívóztam. A lányom épp nem volt itthon, és csak egy nap választott el ugye a mérlegeléstől. Mivel őszinte és becsületes vagyok, hamar magára tudtam hagyni a mérleget, de a kísértés az megvolt.

Kíváncsi leszek, hogyan tudom folytatni majd ezeket a heti periódusokat. Nemsokára ugye megszületik a baba, a kisunokám, és nem tudom mennyi időm lesz írni a blogba, de remélem, hogy a kis picur majd megengedi ezt. Kb. 2 hónapig leszek itt, segítek amiben tudok, de ha hamarabb hazamegyek, többet tudok majd írni.

Nagyon büszke vagyok magamra, hogy tudtam tartani a szabályokat. :) Próbáld ki te is egyszer, hogy legalább egy hétig nem méred a súlyodat, vagy tűzz ki más célt, amit el szeretnél érni. Elmondhatatlanul jó érzés, amikor majd szembesülsz a sikereddel. :) Még nagyon álmos vagyok, ma takarítási nap van, meg főznöm is kell, úgyhogy most búcsúzom egy kis időre, ha tudok, írok még ma.

A mai motiváló mondatot a sikerről kerestem a neten:

"Ha győzöl valamiben, egyszerre győztesként tekintesz magadra, és aztán valahogy onnantól... folyton nyersz." (Christina Lauren)

 

 

 

 

 

 

 

2 komment
süti beállítások módosítása