Együtt sikerülni fog!

Még két kiló mínusz, és megtörik a varázslat! :)

2022/05/20. - írta: RiaRia

a-book-g7085fc664_640.jpg

Hogy tudjad hol is tartok, megírom, hogy mennyire vagyok közel egy számomra lélektani határhoz. 102 kiló vagyok, és ahogy most étkezem, hamar le is megy rólam majd ez a két-három kiló, ami ahhoz kell, hogy megünnepelhessem, hogy már két számjegy jelzi csak a súlyomat.

Igen, ez a két kiló tud olyan bosszantó lenni, hogy méregbe gurulok sokszor tőle, ugyanis nem először járok ezen a környéken, ami a súlyomat illeti. Mostanában többször is voltam már 102 kiló, de mindig visszajött rá a súlyfeleslegem, és volt, mikor nem is kevés. Ez azért bosszantó, mert tudom, hogy nem figyeltem magamra, és ki lehetett volna védeni a visszahízást.

Azt találtam ki, ha már 99 kiló leszek, megünneplem valamivel, mert évek óta nem voltam már ennyi. Nem csokoládéval, nem egy finom vacsorával, de még csak nem is további tervezgetéssel, hanem azt találtam ki, hogy lehet, nyitok még egy blogot, olyan blogot, ahol az érzelmeimről esne szó, összekapcsolva mindenféle pozitív változással. Persze ez csak terv, még meg kéne álmodni, de már nem állok messze a megvalósítástól. Minden érzelmet górcső alá vennénk, hogyan is lehet mindegyiket pozitív módon látni. Lehet, nem lesz belőle semmi, mert előre lelőttem a poént, de igyekszem mindenképpen, hogy valóra válhasson a tervem. Próbáld ki te is például, hogy most rögtön nyitsz egy blogot, kedved szerint, érdeklődési körödnek megfelelően. A huzamosabb ideig fenntartott motiváció hatalmas lökést adhat mindehhez.

Szóval egy-két hét, egy-két kiló, és megtörik egy olyan negatív varázs, egy olyan átok, ami börtönbe zárt engem eddig. Meglátod te is, ha elkezdesz írni, és számonkéred magadon a történteket, pozitívan alakul az életed, és nem is kell hozzá sok idő. Remélem, hogy én lehetek az első követőd, ha blogot nyitsz, hiszen egy jó témájú, egy érdekes és színvonalas blog mindenkit csábít, és én is felfedezem majd a tiédet. :)

Ezért a mai motiváló mondatunk rém egyszerű lesz:

Hajrá !!! :))) Gyerünk !!! :))) Mindent bele !!! :))) Sikerülni fog !!! :)))

 

 

 

3 komment
süti beállítások módosítása