Együtt sikerülni fog!

Több zöldségféle kell az étrendembe.

2017/02/22. - írta: RiaRia

salad-686468_640.jpg

Újraolvastam a Jönnek bizony a salátavacsorák! című bejegyzésemet, és megint megpróbálkozom azzal, hogy estére csak salátákat fogok enni. Vannak olcsóbb téli zöldségfélék, amikből már lehet készíteni tartalmasabb salátákat. Igaz, hogy ezeknek a kalóriatartalma is több, de nem ehetek csak egy ecetes fejes salátát vacsorára, mert nem lenne elég. Majd nyáron már esetleg.

Franciasalátával kezdem majd ezt a fajta étrendemet, ez engem mindig jól megtelített, amikor csináltam itthon. Vagyis holnap már ez lesz a vacsorám. A könyv (Hargitai György - A legjobb saláták), ami szerint készíteni fogom 811 kalóriát ír egy adagra. Ezért ehhez viszonyítom a többi étkezésemet. Én mindig beértem reggel egy gyümölccsel, és a korpás joghurttal, ebédre pedig levest biztosan fogok enni, és ha ez már kimeríti az 1200-1300 kalóriát, akkor ennyivel kell beérnem. Ha ehetek hozzá még párolt zöldséget, ami nagy kedvencem lett mostanában, akkor azt is eszek még délben, este pedig jöhet a franciasaláta.

Később, ha belejövök ebbe az étrendmintába, akkor a salátákat is váltogatni fogom, és minél változatosabb, annál jobb. Már meguntam, hogy csirkehúst egyek mindig valamilyen körettel, a változtatás épp időszerű. A csirkehússal semmi bajom nincs, de a többi húsféléről jó lenne lemondani. Halat azt fogok enni gyakrabban. Tehát megint jönnek a salátavacsorák, és napi szinten kell ezt megvalósítani. Olyan sokféle lehetőség van, ha salátát szeretnénk enni, hogy kár kihagyni ezt a lehetőséget.

A lényeg, hogy mindig az adott salátavacsora egy adagjához igazítom a többi étkezést, ezért még előző nap ki kell találni a menüt. Szerintem egy húsleves belefér az ebédembe, és akkor bőven jöhet a párolt mindentbeleragu utána. A reggeli pedig mindig egy alma vagy narancs, és joghurt + búza-, vagy zabkorpa. Ezzel délig kibírom. Az még egy fontos dolog, hogy 4-6 óra teljen el egy-egy étkezés után, hogy kellően tudjon a gyomorból távozni az étel.

Több megszorítás a holnapi napra nem is kell, épp elég lesz ezekre koncentrálni. Ha van kedved, tarts velem, és gyártsunk együtt estére salátákat. Először jöhetnek a laktatóbbak, majd ha belejöttünk, akkor lehet változtatni alacsonyabb kalóriájú salátákra.

Beírtam a kalóriabázisba a holnapi menüt, (golden alma + joghurt, húsleves tésztával, zöldségragu, franciasaláta) és 1168 kalória jött ki, ez pont jó, csak a majonéztől gondolom a zsírérték kicsit magasabb, de még nem vészes egyetlen alkalommal. Kicsit számolni is kell a kalóriákat, de ezt a kalóriabázis.hu elvégzi helyettem, nekem csak főznöm kell.

Hajrá! :) Remélem, hogy át tudok állni egy ilyenfajta étrendre, és ebben jó sok zöldségféle van, ami csak segíti a fogyást. Hallgass meg egy dalt, és fogyjunk együtt! :)

ui.: 99.4 kg vagyok most! :) 

 

komment
süti beállítások módosítása