Együtt sikerülni fog!

Ha mindig figyelsz, az eredmény nem marad el.

2022/07/16. - írta: RiaRia

success-gcfe5066d9_640.jpg

93.5 kiló vagyok, csak lemértem magam, mert érzem, hogy hízok vissza. Tulajdonképpen 93.7-et mért a mérleg, de mivel ruhában mértem magam, 20 dekát leszámítottam, aminek egyébként nincs különösebb jelentősége.

A grafikon szerint pont ott vagyok most, ahol lennem kell, és ez még most biztató. Jó, hogy megállt a fogyásom, és nem fogyok ész nélkül a végtelenségig, minden ok nélkül. A BMI értékem is már jóval 40 alatt van, volt ez 44 is nem is olyan régen, amikor még nagyon-nagyon kövér voltam. Most is kövér vagyok, de már nem extrém kövér, egy "fokozattal" lejjebb kerültem, már "csak" közepesen kövér az állapotom, ami még azért nem megnyugtató. 

Gondolom a mozgáshiány miatt megy fel a súlyom, nagyon-nagyon érzem a hiányát. De már csak két hét, és sikerül csatlakoznom mindenhová, ami edzés szinten van. Van otthon futópad, meg szobabicaj, ezekkel kezdem majd a mozgás részét az életmódváltásnak. No, meg van egy taposóm, amit alig használtam ki. Ez volt az első tornaeszközöm a fogyásomhoz, de már akkor, amikor vettük sem bírtam 5 percnél tovább lépegetni rajta. Ez figyelmeztető jel kellett volna hogy legyen akkor, de nem vettem túl komolyan, sajnos.

Van étkezési programom is otthonra, csak be kell tudni tartani. Már írtam korábban, hogy jelentkeztem a Fitvideo.hu oldalon egy egy éves programra még tavaly, és az edzésekhez adtak egy 90 napos étrendet, ami egyszerűen szenzációs, jól kidolgozott, egyszerű követni, nincsenek benne bonyolult ételsorok. Szuper! Csak ajánlani tudom, aki legalább 3 hónapra elkötelezi magát a fogyás témájában.

Már fent voltam korábban, de csak most tudtam írni, hétvége van, lazítok egy kicsit én is. :)

A mai motiváló mondatunk a következő:

Ne mondd azt soha, hogy - vége van, befejeztem! -, mindig van valami, amiért újra útrakelsz, és végigjárod a magad által kiszabott útvonalat. Inkább legyél felkészült mindenre, hogy ne érjen meglepetés sohasem.

ui.: - Nagyszabású terveim vannak nekem is, ki tudja, mit tudok ezekből megvalósítani. De a lelkesedés az megvan, az elszántság az megvan, a tervem az elkészült, és már csak a kivitelezés van hátra. Nem szabad, hogy ezeket (lelkesedés, elszántság, akaraterő, stb.) elveszítsd, inkább törekedj arra, hogy minél magasabb színvonalra hozhasd őket. Az eredmény nem marad el, meglátod! :)

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása