Együtt sikerülni fog!

Siker!!! :)

2015/02/09. - írta: RiaRia

Bőven 90 kg alatt vagyok már, pontosan 87,5 kg a súlyom. Egy kicsit rásegített az influenza is, de már beleférek egy számmal kisebb nadrágba. Szuper!!! :))) 

Nincs már olyan nagy étvágyam, tudom tűrni ha éhesebb vagyok, és készen állok a testmozgásra is. Nem szabad elhízni, vagy ha már elhíztunk, legyünk türelmesek magunkhoz, mert kétszer olyan lassan fogynak a kilók, mint ahogy azokat magunkra szedtük. Most a célom, hogy tudjam tartani ezt a súlyt egy ideig, majd két hét múlva jön a nagy bevetés, az edzés felsőfokon. Már alig várom.

Gyertek, fogyjunk együtt. Egy kis akarás, nagy elszántság és egy kevés kalóriamegvonás, s már kész az egyenlet, fogyni fogunk. Minden egyes leadott kiló sikerélményhez vezet. Ez nagyon hasznos, megoldja a motivációs problémánkat. 

Nagyon haragudtam magamra, amiért muszáj volt egy számmal nagyobb nadrágot vennem, mert mindent kihíztam. Jókor jött az influenzás rosszullét, mert kicsit böjtölni voltam kénytelen, és ezt meghálálta a szervezetem. Ha ilyen ütemben fogynék, egészen hamar elérném az álomsúlyomat, de ne legyünk telhetetlenek.

Fogyj te is velem. Ha van észrevételed, nyugodtan szólj, írj pár mondatot, szívesen veszem. Neked is drukkolok, hogy sikerüljön a nagy fogyás! :)

Küldök egy dalt, hogy legyen kedved neked is edzeni velem együtt. :)

komment
süti beállítások módosítása