Együtt sikerülni fog!

Jó lesz odafigyelni az édességekre

2015/07/11. - írta: RiaRia

Hát, az az igazság, hogy bejött a jégkrém szezon, és én még mindig a pálcikás jégkrém rabja vagyok. Erről kell mihamarabb leszoknom, mert más édességet nem eszek. De így visszatornáztam magam 88,2 kg-ra, pedig tegnap már 87 kiló voltam. Mi ebből a tanulság? = Mindent ésszel kell csinálni, nem ész nélkül! :)

Sajnos mindig este tör rám időnként ez a falásroham, de már jóval ritkábban, és már csak a pálcikás jégkrém a mumus. De már a mennyiség is csökkent, mert eddig este 3-4 db. jégkrémet is meg tudtam enni, tegnap "csak" kettőt sikerült, de csak azért, mert elaludtam gyorsan. Ki kellene találni erre az esti rohamra valamit.

Én azt gondoltam, hogy egy kisebb fajta egészséges utóvacsorát iktatok be, de csakis egészséges ételekkel. Most még, hogy érezzem az ízét az édesnek, saját gyártású müzlit fogok ma enni, kb. este 9 órakor, lefekvés előtt. A nap többi részében egészségesen étkezem, be tudom tartani az étrendemet, nincs semmiféle sóvárgás az ételek után.

A müzli receptje:

Gabonapehely (bármilyen), ezt serpenyőbe teszem szezámmaggal és lenmaggal, valamint egy kis diót is teszek bele, és megpirítom. Mazsolát, mézet keveset, és egy kis tejet teszek egy kis tálkába, majd hozzáadom a serpenyőben megpirított anyagokat, s jóízűen elfogyasztom. Nagyon finom, mert jó ropogós, és nagyon tápláló.

Ez a müzli este kitölti a gyomromat, és így nem fogok  éhséget érezni. Próbáld ki te is, nem fogsz csalódni, mert nagyon fini ez a müzli, de azért rendszert nem csinálok belőle, egyszer eszem egy nap, vagy kétnaponta, esetleg majd később csak alkalmanként. Annyi egészséges étel van, térjünk rá ezekre, nem bánjuk meg.

Küldök neked egy jó kis dalt, hogy legyen kedved fogyózni. :)

 

komment
süti beállítások módosítása