Együtt sikerülni fog!

Fogy az időm..., de engedtem is a 21-ből.

2015/08/28. - írta: RiaRia

06-33-13-425_640.jpgÚjabb és betarthatóbb fogyókúra iramba kezdek. Vészesen fogy az időm, és én csak feljebb lépdelek a kilókkal. Ezért beadtam a derekam, és egyelőre március elejére 70 kilós kellene hogy legyek. De ezt most tartani szeretném, és hol máshol írjak erről, mint itt a fogyiblogban. Ésszel és türelemmel fogok mindenbe belekezdeni. Még az sem lesz baj, ha csúszik a terv kicsit, de fogynom kell, mert már az egészségem is veszélyben van.

Egyszóval újrakezdek mindent, szinte elfelejtve a rossz szériákat. Mára szépen feltornáztam magam 88 kg-ra, viszont itt van a csodafegyverem, a mozgás, amit ha bevetek győzelemre juthatok. CÉL: 2016. március 1. =  70 kg!!!

Tizennyolc kiló fél évre, azaz hat hónapra, az annyi mint három kg-ot kell leadnom egy hónap alatt, azaz havonta.

Én azt állítom, hogy bármelyik jól összeállított diéta működőképes, persze csak ha be is tartjuk. Bármelyiktől lehet fogyni, az akaraterőnk, és a türelmünk az ami miatt feladjuk már rögtön az elején.

Hogyan kell fogyni?! - kérdi a képen az "érdeklődő" kis spirálfüzet. Épp erre a spirálfüzetre van szükségünk, mert jegyzetelni azt bizony kell, mégpedig nem is keveset, ha eredményesen szeretnénk lefogyni. Hogy hogyan lehet lefogyni? - szerintem csak úgy, hogy engedményeket is teszünk a magunk számára, de kell hogy legyen olyan megkötés is, amikor viszont nem szabad engednünk semmit, ki kell tartanunk.

Ez a blog egy folyamatos blog, hiszen még ha sikerülni is fog a fogyás, csak egy "lefogyott kövér emberke" maradok, akinek mindig lesnie kell a kalóriákat, vagy éppen a mérleget, nehogy visszahízzak. Milyen könnyű is visszahízni! :( De ha nem adjuk fel, akkor miénk a végső győzelem! :)))

komment
süti beállítások módosítása