Együtt sikerülni fog!

Tartom a súlyom! :)))

2017/04/14. - írta: RiaRia

rose-574020_640.jpg

Sajnos eső miatt elmaradt a kertészkedés, az ünnepek miatt a jövő hétre halasztottam. 97.7 kiló vagyok most éjjel 2 órakor, tartom a súlyom, ez biztató. Folytatom ezt a fajta étrendet, ami lehet, hogy kicsit sivár, de jóllakok vele, és szeretem enni. Nincs már az a nagy sóvárgás a csokoládé után, ha mégis eszek valami pluszt, az pl. puffasztott rizsszelet, ebből is sokat meg tudok enni, vigyázni kell erre is. De 10 szeletben (10dkg) kb. 380 kalória van. Itt olvashatod a mai étrendemet:

Étrend:

Raggeli: 2dl (200g) narancslé (88 kal), 40g müzli (135 kal) + 1dl tej (62 kal),

Tízórai: 300g cukkíni (51 kal),

Ebéd: 1 feltétnyi (130g csirkepörkölt (169 kal) + 0.5 köretnyi (150g) zöldséges rizs (157 kal),

Uzsi: 400g zeller (nyers) (116 kal)

Vacsora: 1 adag (30g) Bio Tech USA Protein Power (125 kal)

Nasi: 2 dl tejeskávé (56 kal)

_________________________________________________________

Összesen: 959 kalória

53% szénhidrát, 27% fehérje, és 20% zsír = ( 66g fehérje, 127g szénhidrát, és 22g zsír)

_________________________________________________________

A Húsvét alatt és előtt főleg sütni fogok, így ez nagy kihívás lesz számomra. Remélem, hogy meg tudom állni, hogy nem eszek a sütikből. Nagyon nehezen megy így is le a súlyom, de legalább már nem hízom vissza. Erre kell nagyon odafigyelni. Így is néha becsúszik olyan falat, ami nem helyénvaló, de már figyelmeztetni tudom magam, ami azért már dícséretes. Sőt! Amikor éhes voltam, feltettem magamnak a kérdést, hogy - miért is akarok enni? Talán lehet, hogy érzelmi evésről van szó, esetleg valami feszült helyzet váltotta ki? - És láss csodát, abbamaradt a sóvárgás az étel után, mert megértettem, hogy stresszes helyzet okozta. Ki is tudtam várni a következő étkezést. :))) Ha lassan is, de sikerül mindig egy kicsivel előrehaladnom.

Gyerünk, van még mit behozni, jöjjön az a nagy életmódváltás! :)))

Küldök neked egy dalt, hallgasd szívesen. :) 

Ui: reggel már 97.3 kiló voltam!!! Szupiii!!! :))) 

 

komment
süti beállítások módosítása