Együtt sikerülni fog!

Az vagy, amire a legtöbbet gondolsz.

2019/12/17. - írta: RiaRia

model-2333326_640.jpg

Minden gondolatunk megvalósulásra törekszik. Mi döntjük el, hogy teret adunk-e az éppen megjelenő gondolatunknak vagy sem. Itt van a titok: Te döntesz! Minden egyes pillanatban. Ezt mindig szem előtt kell tartanod.

Minden percben figyelmeztetni kell magunkat, hogy igenis döntünk valami felől. Vagy az egészségünk felől, vagy arról, hogy sikeresebbek legyünk az életben, vagy éppen arról, hogy mozogjunk-e aznap vagy sem. Lehet, hogy ezután túl sokat is fogom emlegetni a mozgás fontosságát, de én most minden porcikámmal csak erre gondolok. Arra, hogy nagyon mozgásszegény az életem, sajog mindenem ha megmozdulok, és érzem is, hogy szükségem van a sportra. Amikor többet mozogtam, nem ettem annyi hülyeséget, mint amikor abbahagytam a mozgást. Valami miatt viszont mindig megszakadt a folyamatosság, szinte egy-két hétnél tovább nem tudtam tartani a tervemet, azt, hogy mindennap vagy legalább a hét felében eddzek egy kicsit. Tehát nálam az első a MOZGÁS!!! (kell, hogy legyen!)

A második természetesen az ÉTKEZÉS, ami számít. Ez dönti el nagy mértékben, hogy hízni fogok vagy fogyni. Nem mindegy mivel táplálom a testem. Leszoktam a gyógyteákról, pedig híres voltam arról, hogy teakúrákat csinálok, és éreztem is a jó hatást. Ellustultam, amit nem szabad megengedni sohasem, még akkor sem ha nem fogyózunk.

A harmadik ugye a PIHENÉS, mert ezt nem szabad félvállról venni. Rendesen ki kell aludnunk magunkat, mert különben mérgesek leszünk napközben, az biztos. És a negyedik a LELKI EGYENSÚLY. Ha nem vagy békében önmagaddal, rossz döntéseket hozol, és ha rossz döntéseket hozol, kudarcot fogsz vallani. Ezzel a négy nagy témával kell minden egyes nap foglalkoznunk. És a másik nagy titok itt van: minden egyes nap tervet kell kovácsolnod, hogy ez a négy alapelv szerepeljen benne. Helyes étkezés, jó kis mozgás, elegendő alvás, és olyan technikák alkalmazása, ami semlegesíti a napközben ért stresszt, a rossz hangulatot. Először egy napra tervezz, utána lehet egy hétre, majd egy hónapra. Ha egy napot nem bírsz ki, hogyan fogsz kibírni egy hónapot vagy egy évet vagy hogyan követed az életmódodat egy életen át? Erre kell törekedni, hogy egymás után kibírjuk a napokat, sőt, élvezettel csináljuk azt, amit tennünk kell. 

Ezen gondolkozzunk, erre helyezzük a hangsúlyt, mert azzá válunk, amire a legtöbbet gondolunk. Ha mindig csak a lustálkodáson jár az eszünk, bizony hamar eltunyulunk. Ha megszeretjük az edzéseket, az egészséges ételeket választjuk, és kellően kipihenjük magunkat, akkor a lelki egyensúlyunk is tükrözni fogja a hangulatunkat. Érdemes áldozni ezekre az alapelvekre időt, hogy minden nap frissen és jó kedvvel ébredhessünk fel és legyen kedvünk mindenhez. :)

 

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása