Együtt sikerülni fog!

Muszáj volt szabályokat beiktatni

2021/07/16. - írta: RiaRia

office-4249404_640.jpg

Fogytam 4 kilót, de azért azt hozzá kell tenni, hogy néha összezavarodom, olyankor vannak a rosszabb diétás napok.

Muszáj volt szabályrendszerbe foglalnom amit eddig tanultam, és ehhez kell igazodnom. Le is írom neked mire jutottam, de azt hiszem, hogy már mindegyiket ismered. Nekem ez a 15 pont adja most a legjobb utat a fogyóban.

Lássuk sorban:

1.) - Először azt tartsd be, hogy csak a megadott időben eszel, máskor nem! (nincs közte falatozás, majszolgatás, kóstolgatás, nincs semmi, akkor kell jóllakni, amikor evésidő van.)

2.) - Legyenek határidők! (no comment!) (nem szolgál további magyarázatra, mert e nélkül nem tudod hova tartasz.)

3.) - Mindennap mérd le magad! (nekem ez vált be, mert ha nem tudom mennnyi a súlyom, biztosan alábecsülöm és többet fogok enni).

4.) - Edzeni muszáj! (a bőr egészsége miatt is)

5.) - Sose veszítsd el a jókedvedet! (nem baj, ha nem minden oké mindig. / ha elmegy a kedved a fogyótól, hamar abbahagyod, ezen dolgozni kell naponta)

6.) - Biztasd magad! (ez feltétlen kell ahhoz, hogy bármikor elindulj futni, pl. vagy tornázni kezdj, motiváció nem hiányozhat)

7.) - Írd le a tapasztalataidat! (ha hízol vagy fogysz, írd oda, szerinted miért történt mindez)

8.) - Sok folyadék! (víz, limonádé, tea és társai, ásványvíz)

9.) - Éjjel ne egyél! (semmiféleképpen! - ezt nagyon be kell tartani, mert minden áll vagy bukik rajta)

10.) - Legyen étrended minden napra! ( én folyamatosan írom, hogy másnap mit ehetek, figyelembe véve, hogy bűnöztem-e ma vagy sem)

11.) - Ha híztál, minél hamarabb találj vissza a súlyodhoz! ( ez evidens, nem szükséges elmondani miért)

12.) - Áldozz időt a fogyira! (mindennap pl. ugyanabban az időben jó pár percet, negyedórát is foglalkoznod kell azzal, hogy most épp hol tartasz)

13.) - Vizsgáltasd ki magad!, (vagyis csak akkor kezdd el a diétádat, ha meg vagy elégedve az egészségeddel), nekem vagy a lábam dagadt vagy a vállam fájt, amiért nem edzettem sokáig, de addig telefonáltam a háziorvosnak és annyiszor ahányszor csak kellett és ameddig már elégedett voltam magammal.

14.) - Ellenőrzés, kontroll, értékelés! ( ezt te határozod meg, hogy naponta, hetente vagy esetleg havonta végzed-e el).

15.) - Mindenképpen vezess naplót a fogyásodról! (rájössz sok mindenre, mit csinálsz rosszul és mi válik be nálad).

-----

Nálam ezek most a legeslegfontosabbak, ugyanúgy fel van írva, mint most a bejegyzésben, és mindennap ránézek és elolvasom, és azok szerint is cselekszem. Ha neked nem ezek a legfőbb pontjaid, akkor is állítsd fel a te 15 vagy bármennyi pontból álló keretrendszerét. Eddigi tudásom alapján nekem ezekhez kell igazodnom, amiket leírtam. (és rám vonatkoznak leginkább, mert több hónap megfigyelései alapján foglaltam össze magamnak). Támaszkodj a tudásodra, hallgass néha a megérzéseidre, és meglesz az eredménye is a fogyókúrádnak! :)

 

 

komment
süti beállítások módosítása