Együtt sikerülni fog!

Boldogságos pillanat jön el, mikor végre eléred a célod. :)

2022/04/21. - írta: RiaRia

flowers-g90d1c5ff3_640.jpg

Azt akartam először címnek írni, hogy - Boldogságos pillanat jön el, mikor végre lefogysz. -, de bármelyik célodat is éred el, biztosan repdesni fogsz örömödben. És ugyanígy én is! :)

Már 101 kiló vagyok, olyan csábító, hogy mindjárt elérem az egyik kitűzött célomat, hogy 100 kg alá tudjak lefogyni. Most nincs az a farkasétvágyam, mint télen szokott lenni, ez azért is van, mert tavasz van, és többször van jó idő, mint rossz. A grafikonon, amit vezetek, épp ott vagyok, ahol lennem kell, és most kell nagyon okosnak és figyelmesnek lennem, hogy ne vándoroljanak vissza a nehezen leadott kilók. Már jó érzés a tükörbe néznem, mert látszik az a 10 kiló fogyás, amit azért elég kínkeservesen értem el. De lehet, most már könnyebb lesz ezután. Kidobtam sok nem használt ruhámat, volt, ami annyira kicsi már rám, hogy sok-sok év múlva sem biztos, hogy rám jön, de örömmel tapasztaltam, hogy bizony bő nadrágokat is selejteztem, meg bő pólókat, amik már nem csinosak rám, kifogytam belőlük. 

10 kilónként szeretnék ezután haladni, de még jobb lenne, ha csak 5-5 kilókra koncentrálnék, mert azokat hamarabb lehet elérni. Ilyenkor szokott mindenki "gyúrni" a bikiniszezonra, hogy lemenjenek azok a fránya nemkívánatos kilók a testünkről. Még a hajamat is levágattam, egyszerűen formaigazítást csináltam minden téren, ami jobb kedvre is derített, és kihozta az előnyös részeket a testemen, az egyéniségemben. Minden komolyabb fogyás elérése után fogok csinálni ilyen fittebbre szabást, mert határozottan megváltoztatja a hangulatomat a jó irányba. Próbáld ki te is, mennyei érzés! :)

Minden ilyen boldogságos pillanatot meg kell ünnepelni, és meg is jutalmazhatod magad valamivel. Én vettem egy új pénztárcát, mert a régi épp megadta magát. Csodás érzés, mert sikerült egy cuki kis pénztárcát vennem, feldobta a napomat egyből. Nem kell nagy és drága dolgokkal megjutalmaznod magad, itt épp azon van a hangsúly, hogy megünnepled az elért fogyásodat. Még messze van a vége, de jó lesz visszaemlékezni ezekre a pillanatokra. Amikor a kezemben tartom majd a pénztárcámat, mindig elő fog bukkanni a gondolataimban, hogy ezt azért kaptam magamtól, mert sikert értem el. És, egyből bevillan, hogy fogytam, így plusz motiválóerő is tud lenni a továbbiakban.

Tegnap is kérdések sorozatát tettem fel magamnak, és amikor megválaszolom őket, kiderülnek turpisságok, rájövök olyan dolgokra, amik eddig elkerülték a figyelmemet. Nem rossz módszer ez a saját magunk kikérdezése. Próbáld ki, hogy egy téged érdeklő témával kapcsolatban kérdéseket teszel fel magadnak, mondjuk épp a fogyással kapcsolatban, és minél változatosabb, érdekesebb kérdést teszel fel magadnak, olyan érdekes válaszok is születnek majd. Ha sikerül, egy bejegyzésben írok erről többet, és kivesézünk egy-két kérdést, de te máris hozzáláthatsz ehhez, ha van rá időd.

Mindenhol érdemes selejtezni, ha egyszer ráveszed magad. Teret engedsz az új dolgoknak, amik biztosan jókedvet teremtenek a számodra, és ez kell ahhoz, hogy tovább tudjunk fogyni, ne adjuk fel, ne álljunk le egy szintnél. És, garantáltan nem fogsz unatkozni, mert rengeteg emlék, élmény fog eszedbe jutni amikor kidobsz olyan dolgokat, amikhez kötődtél sokáig. De változik a világ, és mi is változunk benne.

A tervem most akkor az 5-5 kilónkénti haladás, ami nem is olyan vészes eset, mint az első ránézésre tűnik. 

------

A mai motiváló mondatunk a következő:

"A siker nem abból áll, hogy soha nem hibázunk, hanem hogy soha nem követjük el ugyan azt kétszer." (George Bernard Shaw)

Ui.: letöltöttem tegnap a telefonomra egy applikációt, - "napi idézetek magyarul", - és tegnap a fenti idézetet kaptam. Mindennap jön egy idézet, és nagyon hálás vagyok azért, hogy tanulhatok belőlük. :) 

 

 

 

 

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása