Együtt sikerülni fog!

Értékelés...

2016/11/14. - írta: RiaRia

coloured-1033582_640.jpgA kedvem töretlen szerencsére, annak ellenére, hogy reggel 98 kiló voltam. Elkezdtem listát írni. Szép sorban fogok haladni. Lépésről lépésre. Első pont, - este 18 óra után nem eszem ezen a héten. Tudom, már unalmas, hogy mindig leírom, de amíg el nem tudom sajátítani, addig küszködnöm kell vele. Második pont, - újrakezdem a szupernő programot. Ez a két pont szorosan kapcsolódik egymáshoz.

A lista minden héten bővülni fog egy mondattal, szabállyal, megtartva az előzőeket, és szépen beépítve az életembe. Értékelni fogom magam most. A súlyom önmagáért beszél, de van még amire nagyon vigyáznom kell:

Miért nem jó a táplálkozásom?:

- a hangulatomtól függ sokszor, hogy mit eszem meg, - nem tudok megváltozni, - a táplálkozás pedig sokat jelent életünkben, - hónapok, évek alatt lettem kövér, - manipulálható vagyok, - lépésről lépésre híztam meg, - nem figyeltem magamra, - nem tudatosan döntök, - gondolkodni kéne mielőtt ennék, - hangulatember vagyok, - hiányzik az akaraterőm, - aki édességre vágyik, az édességet is fog enni, - nem tudok lemondani az édes ízről, - vannak élelmiszerek, amiket jobban kívánok a többinél, - nem gondolkodom, mielőtt eszem, - majdnem csak a hagyományos ételeket eszem, - életmódváltás szükséges, - az étkezés gondolkodás kérdése is, - nem szabad kiengedni a kezemből az irányítást, - az étel pedig 30-60 percig boldogít csak!!! (ezt egy videóban hallottam)

Sokkal több mindent összeírhatnék, de ebből is látszik, hogy nehezen változom. Azt hiszem, hogy a lustaság a ludas. Észhez kell térnem, és most újra belekezdek a szupernő programba, és annyiszor kezdem-folytatom-kezdem-folytatom, ahányszor csak szükséges. Rájöttem, hogy az én stílusomhoz ez a program a megfelelő. Van benne étrendminta, edzés, motiváció, célkitűzés, és bátorítás a kezdéshez és a folytatáshoz.

Ha értékelni akarom magam, túl jót nem mondhatnék el, de nem akarom magam leamortizálni a béka feneke alá, mert akkor minden kedvem elmegy a változtatástól. Ezért is kezdtem úgy a bejegyzést, hogy a kedvem töretlen szerencsére. És addig nincs is semmi baj, míg van kedvem folytatni bármit is.

Gyere, hallgass meg egy dalt, értékeld önmagad, és kezdj el élni. :)

 

komment
süti beállítások módosítása