Együtt sikerülni fog!

A mai nap kimarad.

2017/04/29. - írta: RiaRia

happy-2214013_640.png

Sajnos időhiány miatt nem tudtam beírni a mai étrendemet, de nem is tudtam volna ma írni, mit ettem, mert össze-vissza teltek az óráim, és biztosan sokat híztam, hiszen mindenfélét ettem, válogatás nélkül. Sajnos. Semmilyen egészséges étel nem szerepelt a programban. Összejövetel volt nálunk, és főztem, sütöttem, és mindenből ettem. No, ezt nem szabad. Meg kell tudnom tartóztatni magam még akkor is, mikor a fejem fölött tornyosulnak a dolgaim.

Holnaptól újra koncentrálok, és próbálom írni az étrendemet. Előfordul, hogy ilyesmi történik, megint vissza kell tornáznom magam a régi súlyra. Túlságosan ragaszkodom a folyamatos fogyáshoz. Most ilyen eset történt, történni fog még máskor is, el kell fogadni. Belenyugszom, hogy most több napom rámegy arra, hogy visszaszerezzem azt, amit eddig elértem. Időráhagyással kell dolgoznom. Ki kéne dolgoznom egy jól követhető fogyiritmust, ez eddig még nem jött össze.

Nem is mérem ma magam, megijednék a látott számtól, az biztos. De! Fel a fejjel, nincs veszve semmi, többre vagyok képes, mint azt elsőre gondolom magamról. Ha kitartóan elkezdenék végre tornázni, lehetnének eredményeim. Küzdök néha kilókkal, néha pedig maguktól olvadnak le rólam. Vissza kell térni a régi kerékvágásba, és újítani kell valamit.

Ha kényelmetlen, ha nem, napi 30-60 perc gimasztika szükséges már ahhoz, hogy tudjak jól fogyni. Erre mindenképpen időt kell szakítani más dolgok rovására is. Hogyan fogom kivitelezni, még nem tudom, de meg kell csinálnom. A mai nap kimarad, de ilyesmi csak ritkán fordulhat elő, és csak kivételes esetekben. És, mihamarabb vissza kell térni a régi életvitelhez.

Szóval hajrá!
_____________

A mai napra is van motiváló mondat: SOHA NE ESS KÍSÉRTÉSBE!

_____________

Gyerünk! Van elég sok kilóm, amit le kell dolgozni!

 

 

komment
süti beállítások módosítása