Együtt sikerülni fog!

Éljen az életmódváltás! :)

2022/05/19. - írta: RiaRia

dance-g6bb5acea4_640.jpg

Szép lassan közeledek a 100 kilóhoz, pár nap, kb. egy másfél hét, és már két számjegyű lesz a súlyom, most nagyon beindult minden.:)

Jó lenne ha június végére 94 kg lehetnék, és szerintem sikerülni is fog. Most egy jó ideig nem eszem sem csokoládét, sem cukros ételeket. Ez meg kell, hogy hozza a kívánt hatást. Nagyon vágyom rá, hogy így legyen, és ezért mindent meg is fogok tenni. Most a fő táplálék reggelire és vacsorára is a zabpehely, csak úgy "ála natur", tejjel, még csak nem is főztem, kipróbáltam, milyen hideg tejjel. Kicsit roppanós, de elég élvezetes. Tegnap mézzel ettem még pluszban, ma már azt sem tettem bele. Mennyei táplálék tud lenni, nem kell belőle sokat enni, mert kis idő múlva nagyon eltelíti a gyomromat, egyáltalán nem vagyok éhes a következő étkezésig.

Olyan jó érzés, hogy kezdenek bővek lenni a ruháim rajtam, váltani kell hamarosan megint. Mint írtam, a ruha a legjobb mérce. :) Még a centiméternél is biztosabb. A mérlegnél meg pláne. Szuper! :)

Most két hónapig egészen távol vagyok az otthonomtól, de azért próbálok írni a blogba, főleg ha pozitív változás jön az életembe. Meg lehet szokni, hogy 3x eszek egy nap, nem muszáj ötször. Lesz annyi tennivalóm, hogy az is eltereli az esetleges étvágyamat, de eleget eszem ahhoz, hogy ne legyek éhes. Tegnap este még ettem pár db ropogtatni valót, de kizárólag sósat. Tábla csoki száműzve lett jó időre! Most nem is hiányzik. Szerencsére! :)

Ha eljutok a 100 kiló alá, feltétlen megünnepeljük, és onnan már csak egy lépés a csillagos ég! :)

Úgyhogy most én nagyon elszánt vagyok, igyekszem "tudósítani" a fejleményeket, minél gyakrabban. Hamarosan remélhetőleg írok megint a blogba, tarts velem, fogyjunk együtt! :)

A mai motiváló mondatunk a következő:

Hamarosan itt a bikiniszezon, gyorsítsunk bele! :)

 

 

komment
süti beállítások módosítása