Együtt sikerülni fog!

Értékelés a blog indulása óta

2015/09/15. - írta: RiaRia

Ez a csillag fogja jelképezni, amikor értékelőt tartok magamnak, magamról és a fogyáshoz való hozzáállásomról. Sok hónap telt már el mióta először írtam a blogba, nagy lelkesen kezdtem bele a fogyóba, mint aki meg tudja váltani a világot hirtelen. 93 kg körül mozgott kb. a súlyom az elején. Most vagyok 89 kg, azaz négy kg tisztán lement a súlyomból, és voltam ugye 86 kg közelében is.

1.- A baj ott van, hogy nem vettem elég komolyan a kitűzött határidőket ha voltak ilyenek. Nagy lelkesedés, de ezt már egy kis edzés is felborította, nem csináltam rendszert az életemben.

2.- Mivel próbálom pozitívan felfogni az egész diétát, így jár a piros csillag számomra, és még nem adtam fel a fogyókúrát, ami szintén dicséretes. Na meg csak fogytam pár kg-ot, - ezzel akár ki is békülnék, ha folyamatosan fogynék.

3.- Valami gátolja, hogy folyamatosan fogyjak. Minden héten vissza kell olvasni a blogban leírtakat, a terveket, és ha eltértem tőlük, gyorsan vissza kell állni a helyes útra. 

4.- Lehet, hogy unalmas a fogyókúraprogramom? - ez elképzelhető, mert sokfélét írtam, mindig változtatva az adott kedélyállapotomhoz. Egyet mindenképpen tartani kell: a mozgást, ami bármilyen lehet, de folyamatos kell legyen!!! Ma pl. frenetikus érzés volt az egy óra szobabicaj hatása, igaz, ettem pudingot is egy keveset, de este 19 óra után tartani szeretném, hogy már nem eszek semmit.

5.- Az étkezés és a pihenés, lazítás fontosságát is meg kell említeni. Túl sok a holtidő nálam, ami annyit jelent, hogy ezalatt lehetne többet edzeni. Ha sokat mozgunk folyamatosan és változatosan, ez beindítja egy idő után a fogyást. Arra kell törekedni, bármit eszünk is, ne tömjük tele a gyomrunkat kajával, és két étkezés között legyen több óra pihenő is, amikor semmilyen táplálékot nem veszünk magunkhoz. És lazítani is feltétlen muszáj, mert kimerülünk egy idő múlva, vagy elmegy mindentől a kedvünk.

______________________________

Teendők a folytatáshoz:

- minden hétfőn kontroll, azaz át kell olvasni a blogot, és az eddigi eredményeket összevetni a céljaimmal.

- csak rugalmasan álljunk a fogyókúrához, tudjuk, hogy lesznek visszaesések, ettől nem kell megijedni.

- amilyen gyakran csak lehet, mindent írjunk le a blogba vagy egy jegyzetfüzetbe, ez korábbi tapasztalatból tudom, hogy nagyon hasznos.

- jutalmazni is illik, de ha nem tartunk ki teljesen az előírtaknál, és tudjuk, hogy mi voltunk a hibásak, akkor egy kicsit büntetni is lehet, mert kell a fegyelem is a diéta során.

- naponta legyen meg az egy óra edzés, bármilyen formában. Ez lesz az ütőkártyánk, ami biztos, hogy csak jó hatással van ránk.

- nem kell kapkodni a fogyással, de ha nem mozdul a mérleg egy idő után, akkor cselekedni kell, méghozzá hatékony módon.

______________________________

Ilyen, és ehhez hasonló értékelést minden hónapban vagy kéthavonta ajánlatos megismételni, mindig kicsit szigorúbbak legyünk magunkhoz, és ami a legfontosabb, - ha megígértünk valamit magunknak, azt illik is betartani. Tudom, hogy nehéz, én vagyok rá az élő példa, de épp magamnak írom, és magamról, hogy nagyon figyelni kell önmagunkra. Csak ekkor tudunk majd jól fogyni is.

Hajrá!!! :) Mindent bele!!! :) Havi 1-2 kg-ot bőven le tudunk fogyni ilyen megkötésekkel, csak kicsit kell tartani magunkat a szabályokhoz.

 

 

4 komment
süti beállítások módosítása