Együtt sikerülni fog!

Jönnek még szebb napok is ezután...

2022/09/25. - írta: RiaRia

rose-g2bed2549c_640.jpg

Hát, mit mondjak? Nem lesz egy díjnyertes bejegyzés ez a mostani, az biztos. Nem véletlenül nem írtam már régen, oka van, és ez az ok az, hogy nem fogytam semmit a legutóbbi írásom óta. Nincs mit dicsekednem, inkább csak okolhatom magam azért, hogy nem használ az utóbbi időben semmi.

Nem is nagyon tudok védekezni, mert nincs mivel. Nem tudom megmondani, hogy miért nem kértem számon magamon az ellustulást. Vannak ilyen periódusok másnál is, de azért nagyon tehetetlenül viselkedtem az elmúlt hetekben. Főztem, sütöttem, csak éppen nem azt, amit kellett volna. Ettem is mindig a sütött sütiből, mintha ez annyira természetes lenne. Nincs mit magyarázkodnom, itt tartok, ahol eddig voltam, semennyit nem tudtam lefogyni. Nem is mertem nagyon a fogyiblogom közelébe jönni. Amiért mégis írok, az az, hogy bármi is történik velem, nem hagyhatom abba a kilók elleni küzdelmet. Kárba veszett jó pár napom, hetem, és a rossz az egészben az, hogy közben még olyan dolgok is történnek, amik vészjóslók. Brutál módon el kezdett hullani a hajam. Azt hiszem, hogy ez az igazi oka annak, hogy nem tudtam törődni azzal, amivel kellett volna. Nem tudok mit csinálni, minden nappal egyre jobban és jobban hullik a hajam, lassan már alig van. Ez teljesen elkeserít, de valamit ki kell találni rá. Régebben, fiatalabb koromban szedtem a B-vitamin komplexet rá, és az akkor jó volt, de nem tudom, hogy most segíteni fog-e, de kipróbálom. Egy időben sörélesztőt ettem, az is jó volt. Valószínű, hogy az egyoldalú táplálkozás is az oka ennek, meg hogy bejött az ősz, meg idősödöm. A fő ludas biztosan az, hogy a drágulások miatt kevesebb zöldségfélét eszem, pedig a főzelékféléket nem szabad kihagyni a sorból sohasem. Mit tudok tenni? Őszintén, nem tudom! Ki kell zárni mindent, ami ártalmas, elsősorban. Másodsorban pedig a fejemben kell változzak, mert ilyen hozzáállással nem sokra jutok.

Elkezdtem valamiért édesítőszeres üdítőt inni, ami több szempontból is rossz. Leszoktam a vízről, mert émelygett tőle a gyomrom. Vissza fogok térni a citromos vízre pedig, mert ez az édesítőszeres megoldás is besegít a hajhullásba, az biztos. Ha kevés zöldségfélét és gyümölcsöt eszem, az szintén oka lehet a hajhullásomnak. Valamint ha igazából elkezdenék már végre mozogni valamit, az nagyot lendítene a közérzetemen is. Nem vagyok lehangolt, de nagyon nem örülök, hogy ilyen fázisba csöppentem éppen, amikor is nem törődöm magammal eleget. Minden egyes nap végeztével le fogok ülni az asztalomhoz, és zárásképpen meg kell tervezni a másnapot, hogy tudjam mihez tartani magam. Ha nem csinálom meg, ez az eredménye, amiben éppen vagyok most.

Remélem, hogy legközelebb jobb híreket tudok mondani, mert feladni nem szabad a fogyást, ha már egyszer jól elhíztam. Nagyon bízom magamban, és látok még annyi energiát, hogy folytatni tudjam a megkezdett csatát a kilók ellen.

A mai motiváló mondatom ezért a következő:

"Emelkedj a vihar fölé, és megtalálod a napsütést." (Mario Fernández)

ui.: - Mindig, minden helyzetből van kiút, mindig van megfelelő megoldás, csak rá kell találni, észre kell tudni venni. Sokszor leszek még mélyponton, de igyekszem mindig a leghamarabb kijutni belőle. Akkor sem szabad elbízni magamat, amikor jobban mennek a dolgok, hiszen az életünk is mindig változik, minden egyes nappal, és hirtelen kerülhetünk pácba, de a viharfelhők mindig elvonulnak és utánuk mindig kisüt a napsugár, feledtetve a rosszabb napokat. :)

 

 

komment
süti beállítások módosítása