Együtt sikerülni fog!

Teljes gőzzel előre...

2017/05/05. - írta: RiaRia

sunset-2021266_640.jpg

96.8 kiló vagyok, örülök, hogy egyre inkább vagyok a 97-es súly alatt. Jól éreztem magam tegnap, bár a végén kicsit éhes voltam, de így hajnal 2 órakor ez az eredmény elég jó. Most evős napom lesz ma, kb. 1200 kalóriával. Nem volt rossz érzés tegnap, hogy csak 500 kalóriát ehetek, elég jól eltelt a nap, eltereltem a figyelmemet az evésről. Hosszú távon nem tudom, hogyan működik majd a kalóriamegvonás, de mindenképpen jót tett a szervezetemnek, hogy egy kicsit kevesebbet ettem. Jöjjön a mai étrend:

Étrend: (2017. május 5. péntek) - EVŐS NAP

Reggeli: 1db narancs (54 kal), + 200g zeller (58 kal),

Tízórai: 200g natúr joghurt (148 kal), + 2 evőkanál búzacsíra (70 kal),

Ebéd: 1 tányér zöldborsó leves (264 kal), + 150g rántott hús (317 kal),

Uzsi: 1 közepes alma (95 kal),

Vacsora: 100g natúr joghurt (74 kal), + 1 evőkanál búzacsíra (35 kal),

Nasi: 1 közepes alma (95 kal),

__________

Összesen: 1209 kalória

__________

Mai motiváló mondat a következő: NE NÉZZ HÁTRA, CSAK ELŐRE TEKINTS!

__________

A fogyókúrám kezd stabil alapon állni, tudom tartani az elért súlyt, csak néha hízok vissza egy keveset, de nem sok az sem. Ennek roppantmód örülök, és így van kedvem a folytatáshoz. Mikor hazajöttem délután 96.5 kiló is voltam, de azután még ettem. Ez biztató, és ha lassan is, de elérem majd a 96 kilót is. A vágyam kb. most 93 kiló elérése, mert akkor farmert válthatok, akkor lesz jó rám az eggyel kisebb méret. Ez durván három és fél kiló, és ha azt veszem alapul, hogy a 103 kilóról sikerült 97 alá tornásznom magam, akkor elég hamar elérhetem az álmom. A mostani farmerom már kicsit kezd nagy lenni rám, így aktuális a váltás.

Tarts ki, jönnek még rosszabb napok is, amikor is meg kell mutatnunk, hogy van elég kitartás bennünk. :)

Hajrá! :)

Hallgass meg egy dalt, s ébredj vidáman! :)

komment
süti beállítások módosítása