Együtt sikerülni fog!

Most már mennie kell mindennek!

2024/02/16. - írta: RiaRia

flower-8331139_640.jpg

Rövid leszek, mert elég gyenge vagyok már régóta. Van itthon nekem elég sok egészséges élelmiszerem, zöldfélék, tejtermékek, Korpovit keksz, zabpehely, zabkorpa, Aktív Árpa formula, Diabess tea, zöldtea, és sokféle gyümölcs is. Ezekre helyezem most a hangsúlyt, mégpedig holnaptól, mert a mai napot kicsit már elszúrtam, bár még ez is korrigálható, úgy hiszem, akkor legyen mától az igazi februári kihívás.

Minden hónap egy kihívást fog jelenteni, mert minden hónapban megcélzom az 5 kiló súly leadását. 

Hogy sikerülni fog-e vagy sem, azt nem tudom, de belevetem magam a közepébe, és nem kegyelmezek már magamnak egy percet sem. Az igaz, hogy olyan gyenge vagyok, mint a harmat, sőt, még gyengébb, mert egy nagyon elhúzódó köhögés minden erőmet kivette belőlem, de kertészkedni fogok, tornázni délután, és sétálni délelőtt. Nagyon-nagyon gyenge vagyok, egyelőre semmit sem tudok csinálni, de a tervemet azt nem adom fel, és már ma is tornázom délután négykor, amennyit bírok, ha 4 perc, akkor 4 perc, ha 6 perc, akkor 6 perc, ha tudok 10 percet, az csak jó, később emelem majd az időtartamot is, meg az intenzitást is. Erősödnöm kell szép lassan, hogy a havi 5 kg lemenjen, tudom, hogy sikerülhet, hiszen volt időszak, amikor tíz kilót fogytam két hónap alatt, sőt, 12 kg volt a rekordom akkor. Nagy az elhatározás, nagy a lelkesedés, szép az idő mifelénk, mindjárt itt a tavasz, olyan jó idő van, érdemes új terveket szövögetni. Előszedem a tornaeszközeimet, a súlyzón keresztül a taposóig, és használni fogom őket, mindig amennyit bírok, annyit. Időm van rá, csak a falánkságom volt az akadály, ezt szépen be is illik vallanom. De most ha nem is növényi táplálkozásra térek át, de sok zöldségragut fogok csinálni, vannak itthon mirelit termékek is, és még halat is fogok enni elég sokszor, meg gombát, mert azt nagyon szeretem. 

Tömören ennyi a rövid elképzelésem a jövő hétről, a februárról és az egész tavaszról, de nagyon fogok igyekezni, az biztos. Túl sokat most nem is tudok hozzátenni mindehhez, mert megyek és csinálom, amit kell, de estefelé lehet, hogy tudok írni, és beszámolok arról, mire is jutottam még. :)

Hallgass zenét addig, amíg vissza nem térek, de vedd komolyan te is az elhatározásaidat. :)

ui.: "Nagy a különbség aközött, hogy valamit megpróbálunk, és valóban megcsináljuk. Gyakran mondjuk, hogy megpróbálunk megtenni valamit - lefogyni, többet mozogni, állást találni. De az az igazság, hogy vagy megtesszük, vagy nem tesszük meg. Megpróbálni annyit jelent, mint megfutamodni. Százszázalékosan kell összpontosítanod, hogy megtörténtté tehess valamit. Ha ennél kevesebbet teszel bele, csak magadat okolhatod, ha nem sikerül elérni a célod."

(Tina Seelig) 

komment
süti beállítások módosítása