Együtt sikerülni fog!

Jöhet a fogyókúra, én készen állok! :)

2023/12/30. - írta: RiaRia

forralt_boros.jpg

Egy hét alatt ment le gyakorlatilag másfél kiló, most vagyok 104.5 kiló, ami azért rengeteg, de a tervem van annyira ütős, hogy kompenzálja majd ezt. Sajnos kaptam a kivizsgálásom végén még két plusz gyógyszert, aminek nem örülök, de nem ez számít, mindig az számít, hogy per pillanat milyen passzban is vagyok, hogy tudom kezelni a pillanatnyi helyzetemet, meg magát a fogyókúrát.

Nem számolok kalóriát, már szinte tudom, hogy milyen ételek vannak rám jó hatással és mik azok, amiket kerülnöm kell. Mozgás terén bevetem a gyaloglást, a sétát, ezt mindenképpen meg kell tennem, hogy jó kondiban legyek  mindig. És igényem is van rá, hiányzik a testmozgás nekem, ha kimarad, akkor nem találom a helyem, jó feszültséglevezető is tud lenni egy jó edzés. 

Holnap már az év utolsó napja jön el, holnapután pedig már jövőre van, átlépünk egy évet, és lehet célokat kitűzni, bevállalni mindent, amit eddig elmulasztottunk. Nem kell mindjárt "hűbelebalázs" módjára mindent egyszerre megvalósítani, de kb. egy-két jó célunk kell hogy legyen a jövőt illetően. Ha ezt a fogyókúrára vezetjük le, akkor azt lehet mondani, hogy mindenki, aki nem elégedett önmagával, a testsúlyával, vállaljon be valamilyen szinten egy életmódátalakító kúrát. Ez lehet rövidebb, és lehet hosszabb is, attól függően, hogy mennyire érzünk magunkban elhivatottságot ezzel kapcsolatban. Én a magam részéről az előző bejegyzésben már megírtam, hogy mi a célom, ezt fogom követni addig, amíg el nem érem. Tehát kb. 20 kg mínusz négy hónap alatt!!! :))) - Április végére 85-86 kilósnak kell lennem, és ehhez már megtettem az első lépéseket.

Le is ment másfél kiló rólam, amióta a múltkori bejegyzést írtam, és ha így megy tovább, akkor én leszek a világ legboldogabb embere. A kilók úgy mennek le rólunk a leghamarabb, ha van bennünk elég kitartás, elég akaraterő, hogy végigvigyük azt, amit elhatároztunk egyszer, és soha nem adjuk fel. Ebben az előző mondatban minden benne van, ami szükséges az életmódváltáshoz: kitartás + akaraterő + elhatározás + egy jó cél, amit hosszú távon tudunk követni !!! :)))

Többet talán nem is kéne írnom, de mindig van valami, amit még hozzá tudunk tenni a céljainkhoz. Mindig van egy kis plusz erőnk, amire bármikor tudunk támaszkodni. Akármilyen helyzetben vagyunk, nem csak a fogyókúrára vonatkozik ez, hanem mindenre az életünkben. Mindig találsz egy kis plusz erőt magadban, bármilyen fáradt is vagy, bármilyen elgyötört a lelked éppen. Erre a plusz erőre vigyáznunk kell, hogy mindig a miénk maradhasson. Ha nagyon le akarsz mondani valamiről, ha nagyon félbe akarsz hagyni valamit, akkor kell előszedni a tarsolyodból ezt a tartalék plusz energiát, hogy tovább tudj menni az utadon. 

Így, Szilveszter előtt pár órával mit is írhatnék zárásként neked? Egy jó kis idézetet választottam, amit fogadj szeretettel:

"Az új év benned kezdődik. Akkor, amikor te elindítod az új időszámítást. A tiédet. Évszámtól függetlenül. Mert hiába fordul a naptár, hiába mutatnak mást a számok, ha a múltban maradsz. Ha a holnap ugyanaz lesz, mint a tegnap volt. Félelmekkel, aggodalmakkal. Úgy forduljon a naptár, hogy te is vele fordulsz!" (Csitáry-Hock Tamás)

ui.: - legyen vidám a Szilvesztered és B. Ú. É. K. !!! :)

 

 

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása