Együtt sikerülni fog!

Hát, erre nem számítottam!

2023/12/01. - írta: RiaRia

relaxing-1979674_640.jpg

Hát, őszintén meg kell vallanom, hogy amíg egy gyógyszer el nem tűnik az életemből, addig a fogyókúrámnak annyi! Addig felfüggesztem a diétázást, mert olyan brutál módon hizlal ez a gyógyszer, hogy minden küzdelmem hiábavalóságnak tűnik. Ez van, de egyszer ez a gyógyszer megszűnik, és akkor mindent újrakezdhetek. :)

Minden küzdelmem hiábavalóságnak tűnik, ez a nagy igazság most, és jön a karácsony is. De már csak egy hét és megszűnik létezni ez a gyógyszer a számomra, mást kapok helyette, csak addig kell kibírnom. Nagyon durva! Nagyon brutál módon kúszik fel a súlyom azóta, amióta ezzel a gyógyszerrel találkoztam. Pedig figyelmeztettek rá, hogy étvágynövelő hatása van, de erre még álmomban sem számítottam, hogy ilyen mértékben.

De fordítsuk jobb témára a beszélgetésünket, jobb azon gondolkodni, hogy olvadoznak le rólunk a zsírsejtecskék. Mindenre képesek vagyunk, ha egyszer a fejünkbe veszünk valamit. Ez vonatkozik a fogyókúrára is, meg minden másra is. Itt az elhatározás a lényeg, ez a kulcsszó, ez a titka az egész fogyókúrásdinak, meg az, amit a fiam mondott nekem egyszer, hogy amíg nem érzem magam elég éhesnek is, addig sohasem fogok lefogyni. Mindent megjegyeztem én akkor, mikor ezeket a szavakat mondta, úgyhogy kedves fogyitársak, ha mindig teli vagyunk kajával, mindig teli van a gyomrunk, addig biztosan nem fogunk lefogyni. Egyszóval a másik trükk, az, hogy elég éhesnek is kell hogy érezd magad, mert csak akkor fogsz zsírból is fogyni, no meg akkor, ha mellette edzel is, tornázol, hogy az izmaid megmaradjanak. :) És a harmadik trükk, az a jól ismert kitartás, az, hogy ne add fel olyan könnyedén azt, amibe belekezdtél. Szóval megvan a mesterhármasunk: Elhatározás, Tűrni az éhséget, és a Kitartás.

"Betegség teszi az egészséget édessé és jóvá, éhség az elteltséget, fáradtság a megpihenést." (Hérakleitosz)

ui.: ezt vidd ma magaddal az útra! :)

 

komment
süti beállítások módosítása