Együtt sikerülni fog!

90 napos diéta

2017/11/05. - írta: RiaRia

grapes-2715711_640.jpg

97.9 kiló vagyok, és minden akaratom ellenére elkezdek diétázni. Persze nem minden akaratom ellenére, csak ha azt nézem, hogy felhagytam a diétákkal, akkor ez most tényleg nagy változás. Még soha nem próbáltam a 90 napos diétát, de most holnaptól belevágok. Nem tudom, sikerül-e végigcsinálnom, de bizakodó vagyok. Sokaknak sikerült már, és ez a diéta az, amelyik által talán három hónap alatt a legtöbbet lehet leadni súlyban.

Sokat gondolkodtam, mitévő legyek, de ha már utolsó nekifutásra szántam el magam, akkor miért ne próbálnék ki egy hatásos és talán betartható diétát. Kerestem, kutattam ételek után, és találtam is egy három hónapra szóló tervet. Még utána kell olvasnom, de ugye a diéta lényege érthető, itt is szét kell választani a fehérjét a szénhidráttól, sőt még a keményítő is külön kategória.

Ha van kedved velem tartani, nézd meg itt, hogy milyen ételeket fogok enni. Próbálom betartani, mégha szenvedni is kell egy kicsit. Minden diéta tartalmaz megszorításokat, így szinte teljesen mindegy, hogy melyik diétát választom, a lényeg, hogy tartsam be azt, ami elő van írva. Lehet, hogy az első nap után azt mondom majd, - ezt nem nekem találták ki -, de meg kell próbálnom, mert még sohasem próbáltam ezt a diétát.

Még van egy évem, ha azt nézem, meddig is tart a határidőm, így ez a 90 napos diéta még kétszer is belefér, mert úgy tudom, hogy egy idő után meg lehet ismételni. Hát, kezdődjön a nagy diéta, sokat várok tőle, legalább 15 kilót a három hónap alatt. Ez 5 kiló havonta, amit akár kalóriaszámolással is le lehet fogyni, de más diéta is produkál ennyit ennyi idő alatt.

Azért döntöttem e mellett a diéta mellett, mert hosszú távra megvan, hogy mit kell ennem, csak be kell tudni tartani. Hát, ez nem biztos, hogy sikerül, de most eléggé elszánt vagyok.

Tervezz te is, és sohase gondold azt, hogy nem tudsz lefogyni.

_______

A mai motiváló mondat a következő: MINDIG VAN REMÉNY ELKEZDENI VALAMIT.

_______

Vágj bele holnap te is velem együtt egy szimpatikus diétába, mert ha eléggé akarjuk, sikerülni fog betartani. :)

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása