Együtt sikerülni fog!

Indul az igazi ValóságShow!!! :)))

2024/01/13. - írta: RiaRia

kave.png

Ígértem, hogy gyakrabban fogok írni. Ez így is lesz! :) Ma kezdődik az igazi, a valós, az elszánt ÉLETMÓDVÁLTÁSom.! :))) És ez nem kamu, mert már hűldögélnek a gyógyteáim, és joghurtot, natúr joghurtot reggeliztem, zabkorpával és Aktív Árpa formulával megszórva, egy szelet kenyérrel.

A folytatás is diétás lesz, elővarázsoltam a napi étrendeket. Ez a mai:

Reggeli: tea, 150g joghurt, natúr, + zabkorpa + Árpa (rászórva egy-egy evőkanállal)

Tízórai: 10 dkg alma

Ebéd: 2 dl paradicsomital, csontleves, sertéspöri, 20 dkg csemege ubi és tészta a köret a pörihez. 

Uzsi: 10 dkg mandarin.

Vacsora: tea, 5 dkg főtt virsli, (1 db), kefires franciasaláta, 7 dkg félbarna kenyér.

2 étkezés közben semmit sem lehet enni! Ez szabály! :)

Majd mindig írom, hogy mit is eszek egy nap valójában. Rám jött tegnap a csokoládéevés, nem tudtam visszafogni magam, de ma már vigyázok az étrendemre. Tornázni is fogok, időnként megyek sétálni, de a torna így is, meg úgy is meg kell hogy legyen. És! Dologidő van egészen felkeléstől lefekvésig, alvásig, csak néha engedélyezett a nethasználat, amikor elengedhetetlen. Ez is egy jó kihívás nekem, nagyon nehéz betartanom. Egy hónap múlva azért biztosan meg fogom köszönni ezt magamnak. 5 kilót kell fogynom egy hónapban!!! Ez is szabály, addig kell variálnom, amíg ez sikerül, és ebben könyörtelen leszek ezután!

Tedd oda magad te is, és csatlakozz Szászhegyessy Zitához, én már megtettem tegnap, benne vagyok a facebook csoportban is, neked is ott van a helyed, nem fogod megbánni, ez a legolcsóbb torna, amire most be tudsz nevezni. (3990 ft/hónap) Gyere! Mindenki csak rád vár! Tegyél meg önmagadért mindent, amire csak képes vagy! :)

ui.: lehet, este találkozunk, megírom, hogyan is sikerült a napom! :) Addig is Légy jó! ..., a többi nem számít! :)

 

komment
süti beállítások módosítása