Együtt sikerülni fog!

1000 kcal/nap a cél.

2018/03/25. - írta: RiaRia

eat-814569_640.jpg

Olvasok egy cukorbetegeknek való könyvet (Dr. Fövényi József, Papp Rita - Cukorbetegek diétáskönyve), és ebben olvastam egy mintaétrendet (több is van benne), ami 1000kcal-ás, és 110 g szénhidrátot tartalmaz. Pár napja már eszerint írom a kalóriákat, és beválik, mert úgy csinálom, hogyha nem elég egy napra véletlenül az 1000 kcal, akkor beiktatok egy utóvacsorát, és még emellett is tudok fogyni.

Sok hasznos tanács van a könyvben, örömmel ajánlom, hogy olvasd el, remek receptek vannak benne, és sok érdekeset is találsz a cukorbeteg étrendhez. Én még mindig vallom azt a nézetet, hogy a cukorbetegeknek javasolt étrend ugyanúgy jó másnak is, mert szerintem ez a legegészségesebb étrend, ami nem követel túl sok szigort, aránylag könnyű követni, és mindenképpen eredményes.

Mint ahogy szoktam, kicsit visszahíztam, ezért is szigorítottam az étrenden, de be kell valljam, hogy nagyon jól érzem magam ebben az 1000 kalóriás étrenden. A könyv is azt írja, hogy ha egy túlsúlyos cukorbeteg le szeretne fogyni tartósan, ez az étrend ajánlott neki. A fehérjét és a zsírt annyira nem is kell számolni, mert ha számoljuk a szénhidrátot és a kalóriát, abból automatikusan jön a többi helyes érték. Az biztos, hogy a zsírral, olajjal azért csínján kell bánni, nem szabad az ételeinket nyakon önteni velük.

Az utóvacsora sem áll többfogásos ételekből, épp annyit eszek, ami éppen csillapítja az éhségemet. Ezt itt a könyvben tanultam, hogy jó, ha utóvacsorát is beillesztünk, főleg ha kevesebb a napi kalóriamennyiség. Eddig bevált, mert szépen visszafogytam, és mindennap egy kicsivel kevesebbet mutat a mérleg. Most mindig csak 5 kiló leadására törekszem. Ha sikerül leadni az 5 kilót, akkor jöhet az újabb 5 kiló betervezése, és kivitelezése.

Végre itt a tavasz, és lehet olyan programokat is csinálni, amik a friss levegőn vannak. Jobb kedvünk is van ha süt a nap. A könyv nagyszerű segítőtársad lehet, ha le akarsz adni több kilót a súlyodból. Olvass bele, és nem fogsz csalódni, mert az eredmény önmagáért fog szólni. :)

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása