Együtt sikerülni fog!

Új fejezet kezdődik...

2024/03/04. - írta: RiaRia

a-book-759873_640.jpg

Most úgy vagyok vele, hogy bármi bárgyúságot hallottam eddigi életem során, elfelejtem szépen, és új fejezetet nyitok az életemben. Persze sokszor történt már hasonlatos dolog ehhez, de ez most egészen más, mint ami eddig volt. Most már KÖTELEZŐ meglépni ezt a lépést, nem halogathatom tovább.

A legeslegelső szabály az, hogy reggel 5 órától este 22 óráig lehetek talpon, úgyhogy igyekeznem kell, mert este 22 órakor aludni kell térnem, és reggel 5-kor ébresztő van. Már este fél kilenc van, épp annyi időm van, hogy megírjam ezt a mai bejegyzést, és irány a szundi, nincs több éjszakázás. Mondom ezt azért is, mert már vígan kertészkedem, és estére jól kifáradok, igaz, még nem csinálok nagy dolgokat a kiskertemben, de ahhoz képest, hogy milyen túlsúlyos vagyok, épp elég megerőltető és rendesen elaltat a munka maga, egészségesen kifáradok, és igénylem is az alvást, jól fog jönni.

Sok mindent felvázoltam most magamnak, a cukorbetegeknek való étrendet követem, mert ezt a diétát kell tartanom. Így kell étkeznem, és ezeket a szabályokat kell betartanom, amik ehhez társulnak. Majd írok róluk, de már mindegyik szerepelt korábbi bejegyzésekben, nem lesz nagy újdonság. Amit nagyon tartanom kell, az az étkezési időpontok betartása. 6x fogok enni egy nap, mert van utóvacsi is, de keveseket fogok enni, nem azt, ahogy eddig étkeztem. Nem tartottam a mértéket, és ennek brutál túlsúly lett a következménye, amitől meg kell szabadulnom. Először azt szerettem volna, ha havonta le tudok fogyni 5 kilókat, de rá kellett jönnöm, hogy ez tarthatatlan, kivitelezhetetlen még akkor is, ha nagyon fegyelmezett tudok lenni, ráadásul nem egészséges, szerintem.

Szóval egy tökéletesen új fejezet kezdődik az életemben, és másodiknak azt találtam ki, hogy mindennap írok ide a blogba, este, de ezt nem biztos, hogy mindig tudnám tartani, de igyekszem gyakrabban írni, hogy lássad a fejlődésem, lássad, hogy fejlődöm-e vagy sem. Nem vagyok teljesen egészséges, már jó egy hónapja egyfolytában csak köhögök, már minden vizsgálaton voltam, de minden okés, nem találtak semmilyen bajt, sőt, még covidos sem vagyok, ami esetleg igazolná a tartós köhögésemet. Majd elmúlik, úgy vagyok vele, de sajnos, egyelőre nem úgy néz ki.

Harmadiknak azt találtam ki, hogy minden egyes szabályt betartok, amit a diéta ír, de ez is lehet, hogy lehetetlen vállalkozás, majd meglátjuk, az elhatározás nagy, az elszántság nagy, és megvan bennem a kellő lelkesedés is az ügy iránt. Az biztos, hogy nem lesznek határidők, meglátjuk így hogyan megy le esetleg a súlyom, mert eddig mindig baj volt, ha határidőt szabtam ki magamnak, mindig stresszelt a dolog és inkább volt visszahúzóerő, mint előremozdítóerő.  

Most csupán ennyit írok, mert még vannak teendőim 22 óráig, amiket meg kell csinálnom. Azután pedig megpróbálok elaludni, mert reggel 5-kor könyörtelenül csörögni fog a vekker és egész nap mozgásban kell majd lennem. Ha tudok, akkor inkább olyan este 6 óra felé írok majd a blogba, ha sikerül addig mindennel végeznem. 

Addig is tarts ki! Ne add fel a küzdelmet a kilók ellen és próbálj szabályokat kialakítani te is, hogy tudd mihez tartani majd magad. :)

ui.: egy oldalon olvastam ezt a közmondást, most pont jól jön nekünk is, olvasd csak!

"Ha bárki megtudja csinálni, akkor én is.

De ha senki nem tudja, akkor nekem kell."

(Japán közmondás)

Jó éjt!  Aludj jót! :)

 uui.: hallgass zenét este 10-ig! :)

 

 

komment
süti beállítások módosítása