Együtt sikerülni fog!

Talán már le sem akarok fogyni (vagy nem úgy, ahogy eddig tettem).

2018/05/20. - írta: RiaRia

weight-loss-3237729_640.png

Most láttam a neten egy 50 kg-os fogyást, amit én is szeretnék elérni. Vagy mégsem?! Az a helyzet ugyanis, hogy amint megláttam a sok lógó petyhüdt bőrt, már nem is volt annyira izgalmas az a kép. Tényleg ez az eredménye 50 kiló fogyásnak? Sajnos a cikkből kiderül, hogy igen, és csak plasztikai műtét segít valahogyan korrigálni ezt a "csodát".

Talán már le sem akarok fogyni. Az nem igaz, hogy jó így nekem, de arra jöttem rá, hogy valószínű, ez a fogynivágyó nem mozgott eleget, vagy túl gyorsan fogyott. Ez persze csak az én véleményem, de mindenképpen elgondolkodtató. A sok jojózás is okozhatja, hogy a bőr nem tud már jól alkalmazkodni a sok fogyás-visszahízáshoz. Nagyon el kell gondolkodnom, hogy hogyan is tervezzem be a fogyókúrát ezután, mert nagyon elvette a kedvemet a cikk is, de a fotó is, ahol látszik a lógó has, nem jó ránézni, nem egy esztétikus látvány.

50 kiló bizony jelentős súlyveszteség, és ha nincs mellette mozgás, csak a küszködés van, akkor nem is élmény lefogyni és senki sem vágyik rá. Nekem nincs pénzem plasztikai műtétre, de még azután sem nézett ki valami jól a hölgy, aki lefogyott, mikor már elvégezték rajta a műtéteket. De nem is szánnám el magam műtétre soha. Az bizony izgat, hogy akkor mi is lesz velem. Ilyen 96 körüli súllyal nem szeretnék sokáig létezni, de 50 kilós sem szeretnék lenni lógó bőrrel.

Nagyon lassan és fokozatosan kell beterveznem a fogyókúrámat, lesve minden egyes percet, amikor fogyás történik. Persze nem mindenki alkata egyforma, és nem egyformán reagál a fogyókúrára, de azért elgondolkodtatóak azok a reklámok, amik 10 nap alatt 13 kiló fogyást ígérnek. Elhinni is már képtelenség, de ha létezne is olyan csoda, ami megvalósítaná mindezt, akkor sem érné meg belevágni ugye épp az imént említett okok miatt.

Tehát, ha te is fogyni vágysz, jól gondolkozz el hogyan is kezded el, mindenképpen ha nagyon sok a leadnivaló kiló, ne törekedj a gyorsaságra, én még csak a heti egy kiló fogyást is soknak tartom, pedig azt mondják, az az ideális. Biztosan, ha jól csinálja az ember. De nem ez szokott történni. Ide-oda kapkodunk, várjuk a csodát, és gyorsan szeretnénk fittek és szépek lenni.

A tervemet mindenképpen át kell gondolnom, és jól az eszembe kell vésnem, hogy csak lassan és sok mozgással szabad fogyókúráznom. Talán most még örülhetek is, hogy két hónap alatt nem fogytam 20-25 kilót, amit egyes diétákkal már sikerült a merész vállalkozóknak. A titok az, hogy nincs semmilyen titok, egyszerűen hagyni kell a szervezetünket élni, hagyni kell, hogy megjöjjön az étvágy, és csak akkor szabad enni, ha éhesek vagyunk. Azután pedig abba kell hagyni az étkezést még idejében. Azt együk, amit szeretünk, de ügyeljünk a minőségre, és lehetőleg gyors ételeket ne fogyasszunk.

Tarts ki, mert látod, hosszú az út, ha túl sok a súlyfelesleg, de biztosan megéri végighaladni rajta, hiszen amit egészségileg profitálunk a fogyásból, az nem megvetendő. Figyelj magadra, légy türelmes önmagadhoz, és ne siettesd olyan nagyon a fogyást, ha túl sok a súlyod.

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása