Együtt sikerülni fog!

Jutalom a nap végén.

2019/05/13. - írta: RiaRia

im-fine-1470450_640.png

Ha célt tűzök ki magam elé, és sikerült is teljesítenem, úgy illik, hogy megjutalmazom magam valamivel. Ha a nap végén teljesítem a szabályokat, amiket alkottam magamnak, jár a jutalom. Legyen ez akármilyen kis apróság, a cél, hogy örömöt okozzon, felvidítson és tovább lelkesítsen.

Bizony, nehéz lesz egy napot végigvinnem, mert olyan típus vagyok, aki hamar felad mindent. Épp ezért olvasom a Csináld! című könyvet, hogy a céljaimat ne halogassam, sikeres legyek, és megnyerjem a csatát. Szóval jöhetnek a jutalmak, amiket a nap végén megkaphatok, ha minden okés.

Jutalmak lehetnek pl.:

- talpmasszázs a nap végén,

- egy kis plusz idő az interneten, max. 15 perc.

- egy jó film megnézése,

- egy jó könyv olvasása,

- tanulni valamit, pl. sütni,

- relaxáció, meditálás a nap végén,

- bármi, amit szeretek, de nincs kapcsolatban az evéssel.

-----

Ha nem lenne jutalom, hamar feladnám a küzdelmet a kilókkal. Mindig, minden nap buzdítanom kell magamat, ösztönözni a továbblépésre, de mindig csak egy nappal kell foglalkoznom, nem többel. Egy nap így is olyan hosszú lesz a kezdetekkor, hogy alig várom majd, hogy aludni mehessek. Jön mindjárt az éhség, amit alig tudtam eddig jól kezelni. Kalóriára jól van kiszámolva a napom, de eddig jóval többet ettem, mint az átlag, így jön a mellékhatás, ugyanúgy, mintha cigarettáról szoknék le például.

A mai napra talpmasszázst tervezek be, ha minden jól sikerül, és ezt szokássá is szeretném tenni, mindennapos szokássá. Ezzel egy kis löketet adok a mai nap kezdetének, mert izgatottan várom, hogy este meglegyen a kiérdemelt jutalmam. És most jut eszembe, hogy ma még nem ittam semmit, így ezzel indítom a mai napomat, 2 dl finom gyógyteával. :)

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása