Együtt sikerülni fog!

A mozgáshiányra nagyon figyelni kell!

2020/09/09. - írta: RiaRia

slimming-4370008_640.jpg

A mozgáshiányra nagyon figyelnünk kell, mert nagyon alattomos tud lenni. Hát, sajnos, ahogy vannak hullámhegyek, úgy vannak hullámvölgyek is. Nem tudom miért van az, hogy az ember lánya végre lefogy egy bizonyos súlyt, és jön valami, ami megszakítja a folyamatot, és minden a visszájára fordul. Sajnos azért nem írtam, mert nem tudtam felfogni, miért kezdett megint emelkedni a súlyom. Méghozzá drasztikusan!

Többféle (nagyon sokféle) gyógyszert szedek. Először erre kezdtem gyanakodni, ami nem is alaptalan. Valószínű, hogy bezavarnak a fogyás ütemébe. De ha csak ez lett volna a baj, még meg is értettem volna és bele is törődtem volna. De azután kezdtem jobban gondolkodni, és mindenképpen arra jutottam, hogy kizárólag a mozgáshiány felelős azért, hogy újra visszahízok. Ez mindenkire érvényes szerintem. A másik, amit felfedeztem, az egy telefonos applikáció volt, amit a telefonomra töltöttem le. Ebben láttam a megoldás egyik kulcsát. Ez az applikáció az Igyál vizet! Töltsd le és kövesd az útmutatásokat, de rém egyszerű, amit tenni kell. Inni kell minden órában vagy minden másfél órában vizet, teát, tejet, mindegy mit, ami tetszik, de kötelező inni. Ezt most tesztelem és remek eredményekre jutottam vele. Ugyanis a kóros hízásom megint elérte a 110 kilót, amiből nagy nehezen sikerült csak visszatornázni 5 kilót, és ezt a vízivásnak köszönhetem. Én kizárólag vizet ittam, ez remek eredményt hozott. A visszahízás számos káros következménnyel jár, így csak javasolni tudom neked, hogy muszáj tartani a leadott súlyt, nem szabad visszahízni. Mindent meg kell tenni annak érdekében, hogy ne hízzunk!!! Tudom, könnyű mondani, de én vagyok a bizonyíték, hogy milyen nehéz is megtartani ezt a szabályt.

NEM SZABAD EGÉSZSÉGTELEN ÉTELEKET ENNI!!!

Ez nagyon-nagyon fontos! Oda kell figyelni rá. Ha kell, ki kell dobni minden szemetet a spájzból és a hűtőből, ne legyen meg a kísértés a csoki után, a fagyi után, az agyon cukrozott üdítők után és még sorolhatnám, de te is tudod, hogy ez így van. Mégis mindig csapdába esünk. Pedig hogy megígértem az előző bejegyzésben, hogy soha többet 100 kiló fölé nem megyek. Sajnos mostanában nem tudok kimozdulni itthonról, így nem megy a gyaloglás. De azért itthon rááldozhattam volna az időmet, hogy mozgásban legyek. Mindegy, mostmár innen kell tovább kapaszkodnom, ahol tartok.

MUSZÁJ MOZOGNI!!!

És még valami. Nem szabad sohasem feladni, mert akkor még drasztikusabban elhízunk. Ez tuti, úgyhogy jó lesz odafigyelni erre is. Ezért nem is írtam, kimaradtak az étrendek, és nem is írtam a kis könyvecskémbe, de mától folytatom. Nincs mit tenni, mert ha nem teszem, csúnyán bedagad a bokám és az egész lábam a mozgáshiánytól. Menni kell, mozogni kell és csak egészséges ételeket szabad megenni. Annyi egészséges étel van, hogy van bőven miből válogatni, csak nem ezeket ettük eddig, ezért kicsit furcsának tűnik néha az ételsor. De azért minden megkapható az ABC-ben és minden kisboltban is, a piacon meg pláne! Amíg bevásárolunk, addig is gyalogolunk egy kicsit.

Újra nekikezdek a kalóriabázisnak, újra írom, hogy hol hibázok, mert biztosan lesz megint olyan. De ki kell tartani, mert már 5 kiló leadása is rettentő mód javít a közérzetünkön, és ha többet sikerül leadni, az csak hab a tortán. Nekem sem csak 5 kiló a feleslegem, de 5 kilónként számolok, ez az a súly, ami aránylag könnyen leadható, és ha ezt elértük, újra kitűzhetjük a legközelebbi 5 kiló leadását. Csak fokról fokra, lépésről lépésre haladjunk. Mindig lesz olyan, hogy visszahízunk! Ha lefogyok kb. 80 kilóra, akkor sem dőlhetek hátra, mert olyan könnyen fölkúszik 10 kiló, hogy észre sem vesszük, leadni pedig szörnyen nehéz.

Az az igazság, hogy én is fel akartam adni, amikor láttam, hogy megint egyre csak megy fel a mérleg mutatója. De aztán győzött a józan ész és beláttam, hogy ilyen súllyal egyáltalán nem akarok létezni, úgyhogy ha mást nem is csinálok, fogyókúrázni azt muszáj. Te magad döntöd el, hogy hogyan is cselekszel. A lehető legrosszabb mindig beírni a blogba, hogy már megint visszajöttek a kilók. De aztán arra gondoltam, hogy a könyvem címe az: Hogyan fogytam le két év alatt? - és még csak az első fél év sem telt le és én már feladom. Nem tehetek ilyet. Majd ha letelik a két év, akkor esetleg értékelhetem úgy a célomat, hogy kudarcot vallottam, de addig még van időm. Kb. áprilisban kezdtem bele ebbe a két évbe. Tehát még van előttem jó másfél év. Ez idő alatt pedig még sok minden jó is történhet velem. Tehát, nem adtam még fel, de nagyon oda kell figyelnem minden egyes percemre.

Tarts ki te is, ha olvasod a blogot, mert számtalan módon le lehet fogyni, de csak egyvalami módon lehet meg is tartani a súlyunkat, mégpedig ha minden egyes nap rááldozunk a fittségünkre egy-két órát, annyit, amennyire épp szükségünk van. :)

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása