Együtt sikerülni fog!

A Fogyókúra Munkafüzet lesz az egyik mankóm. :)

2020/10/10. - írta: RiaRia

phone-4244204_640.jpg

Már ajánlottam neked a Fogyókúra Munkafüzetet, amibe most mélyedtem igazán bele. Minden napot megcsinálok, egyre több feladat van, de amit megcsináltál már, azok rögzülnek a fejedben, és nem kell mindent százszor elismételni. De van, amit pedig számtalanszor ismételni kell, hogy előbbre juss és rögzüljön a szürkeállományunkban, és azt mondom most, hogy hatásos! :)))

A nyolcadik napnál tartok A Munkafüzetben, és meg kell, hogy mondjam, változik a szemléletmódom, mindent megcsinálok, ami egy napra van feladva. Naponta haladok, és csak most fogok majd elkezdeni komolyan diétázni, amit szintén komolyan fogok venni. Ha mást nem is csinálok meg a két év alatt, ezt a Munkafüzetet elejétől a végéig megcsinálom. Sokat kell már jegyzetelni, és ehhez idő kell és rá is áldozom az időt is, meg az energiát is.

6 hét, és lefogysz! - hirdeti a Munkafüzet, (Judith S. Beck, PhD). Azt várom, hogy a 6 hét alatt annyit elérek, hogy utána is tudom folytatni a diétámat, és ez már nagy szó lenne. Én választom meg, hogy milyen diétával fogyok, de a mozgás is kell hozzá. Pszichológiai módszerekkel dolgozik a szerző, és tényleg, ha minden egyes lépést betartasz, akkor előrébb jutsz, és sikerélményeid lesznek. Én is fogytam most egy kilót, ami már haladás, mert kezdem betartani azokat az ételeket, amiket a kalóriabázisba be is írok. Szóval, ha tutira szeretnél menni, nem bánod meg, ha benevezel erre a 6 hetes programra, mert egyre jobb feladatok vannak. Az elején lehet, unalmasnak találod a kevés feladatot, de hidd el, mindennek jelentősége van. Én írok a Munkafüzetbe is, és mellette egy jegyzetfüzetbe jegyzetelek is. Most az a feladatom, hogy kitaláljam, mikor áldozok kellő időt a diétára. Mert hogy kell időt áldozni, és ha sportolni fogsz, egyre többet és többet. De a fogyókúra kell, hogy legyen most az első számú feladat, a többi gondodat későbbre kell halasztanod.

Szóval, egyre jobban tetszik a Munkafüzet és egyre jobban haladok benne. Sokat tanulok, és nem "lébecolom el" a feladatokat, még ha úgy is érzem, hogy azt már korábban megcsináltam. Önmagamat csapnám be (mint már annyiszor eddig!), ha nem úgy csinálnám végig a feladatokat, ahogyan azokat kell. Azért Munkafüzet, hogy lehessen bele jegyzetelni, és kell is. Ha 6 hét alatt nem is fogyok le, mert nekem sok ledolgozni valóm van, de mindennek elsajátítom a csínját-bínját. És Ez a FONTOS most!!! :)

 

komment
süti beállítások módosítása