Együtt sikerülni fog!

Már azért jobb színben látom a világot, szerencsére! :)

2023/12/09. - írta: RiaRia

learning-3245793_640.jpg

Mindig minden rossznak vége lesz egyszer. Ezt a mondatot ha jól tudjuk kezelni, máris rózsásabban látunk mindent magunk körül. És, mivel ez mondat igaz (mármint az, hogy a rossz után csak jó dolgok jönnek), akkor nem esünk olyan hamar kétségbe, és nem veszünk mindent egyből a lelkünkre. A fogyózásnál különben is sokszor veszítjük el a fonalat.

De! Mivel én is hiszek abban, hogy csakis jó dolgok fognak történni az életemben, ezért csakis optimistán közelítem meg a mostani helyzetemet. Azt már tudom magamról, hogy a diétázást sosem fogom feladni semmi pénzért, mindig visszatalálok hozzá, bármi is térít el, szóval, ha már ezt tudom magamról, akkor a kilátásaim nem is olyan rosszak, és nem fog el a keserűség, mert most éppen egy gyógyszer miatt felkúsztak a kilók ismét. Úgyhogy csak semmi pánik! Nincs semmi baj a hozzáállásommal, és neked is csak ezt tudom ajánlani, hogy kezeld lazán a fogyókúrádat, nem szabad engedni semmiféle rossz érzéseknek.

Az a lényeg, hogy mindig tudjuk onnan folytatni, ahol épp megrekedtünk, ne essünk nagyon vissza, de ha mégis megtörténik olyasmi, hogy nagyon nem akaródzik fogyóznod, akkor is mindig fogsz találni olyan kapcsokat, amibe bátran tudsz kapaszkodni. Azt mondják, manapság luxus fogyókúrázni, mert a gyümölcs, a zöldség és az egészséges élelmiszerek ára olyan drasztikusan megemelkedett, hogy ember legyen a talpán, aki ezt hosszú távon győzni tudja. De fogyózni mindenképpen muszáj, ha szép és feszes, karcsú testben szeretnénk létezni ezután, úgyhogy ügyeskednünk kell, mert a lecke az jól fel van adva. Mit tudunk tenni ebben a lehetetlen helyzetben? 

Én most azt csinálom, hogy nálunk az a felkiáltás, hogy: "Semmit sem dobunk ki!" -, ezt én találtam ki, mert azért szoktunk zöldségfélét, gyümölcsöt venni, de próbálunk akciós termékeket vásárolni és én azt találtam ki, hogy minden maradékot, ami a zöldségpucolásnál adódik, és még ehető, azt felhasználom saját részemre, mindent egybedobok, és egy jóízű zöldségragut, párolt zöldséget csinálok magamnak belőlük. Ezt bármikor megtehetem, és mindenhol van akciós zöldségféle, meg gyümölcs is. Így egyszer jóllakunk a rendes karfiolból például, de ami leesik a tisztításnál, az jön hozzám, és én vagyok az, aki mindezt majd egy jól elkészített zöldségkosár formájában el is fogyasztom. Kénytelen az ember lánya ötletelni, ha már az árak ilyen csúnyán elszaladtak. Úgyhogy te se veszítsd el a fejed, inkább vedd át ezt a taktikát, ha még nem alkalmaztad eddig. Sokat kell gondolkodni, hogy mindig megtaláljuk a megfelelő lépést a továbbhaladáshoz, de nem minden olyan bonyolult, mint azt elsőre hisszük, legyünk leleményesek és éljünk az élet adta lehetőségeinkkel. Hogy a karfiolos példánál maradjak, a család eszi a rántott karfiolt, és amit én csinálok zöldségragut, még abból is tudok a részükre adni kiegészítésképpen, és még én is jóllakom, igaz, én a rántott karfiolból csak nagyon mértékkel eszem, de néha belefér ez is. :)

Majd még írok több ötletet, mert nagyon rá vagyunk kényszerítve az okos gondolkodásra, de inkább legyünk ötletesek mintsem feladjuk a kilók elleni küzdelmet. Úgyhogy mindig Hajrá! van, és nem adunk a 21-ből azért sem! :)

Hallgass meg egy jó kis dalt, hogy szép napod legyen! :) 

 

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása