Együtt sikerülni fog!

A test könyve (könyvajánló)

2022/05/05. - írta: RiaRia

fitness-g3e1e7c781_640.jpg

Cameron Diaz mindig is a kedvenceim közé tartozott, Ő filmszínésznő. Megvan két könyve nekem, ezek közül szeretném ajánlani neked az egyiket, ezt már végigolvastam, kijegyzeteltem magamnak a fontosabb részeket.

 

A könyv címe, amit szeretnék ajánlani, Cameron Diaz - A TEST KÖNYVE. Ebben szó esik, táplálkozásról, mozgásról, és sok mindenről, hogyan bánhatunk jól a testünkkel. Amiért ajánlom ezt a remek könyvet, az az, hogy megvilágosodott előttem, hogy miért is falok be sokszor egy egész tábla csokoládét. Ezt a könyv vége felé értettem meg, és ennek nagyon örültem, hogy végre szemléletes módon le van írva, hogy miért csábulok el. Nagyon sokáig kerestem az okát ennek, és most megnyugodtam, mert megoldásokat is találok a könyvben, hogyan is vegyem fel a harcot az ízlelőbimbóimmal szemben. 

Sajnos, nem lehet idézni a könyvből, ezért ajánlom elolvasásra neked, mert te is sok mindent meg fogsz érteni, ha érdekel a saját tested, hogyan tarthatod jó formában. Én e-könyv formában vettem meg a könyveket. Olyan klassz stílusban ír Cameron, hogy amíg olvasás közben jegyzeteltem, szinte lapról-lapra tárultak fel előttem azok a lehetőségek, amik nemcsak előttem vannak, hanem mindannyiunk előtt is. Mindig biztat minden egyes szavával, nem kéri, hogy hűbelebalázs módjára végezz gyors radikális változtatásokat, de rávezet, és elmondja, hogy mit kell tenned, hogy szép lassan egy olyan testet tudhass magadénak, amiben jól érzed magad. Nekem mégis az tetszett, amikor feketén-fehéren leírja, hogy mi zajlik le bennem, amikor olyan ételeket eszek meg, amiknek nem tudok ellenállni. Megtudtam miért is nem tudok ellenállni például a csokoládénak, és mit tudok tenni annak érdekében, hogy változni tudjak. Egy nagy kő esett le a szívemről, mert eddig mindig csak magamat hibáztattam emiatt, de most már tudom, hogy mindenki küzd hasonlóval, így rájöttem, hogy nem vagyok egyedül a problémámmal. Más szemmel tudok már a testemre nézni, jobban megbecsülöm majd, mint eddig, mert nem mindegy, hogy ezután milyen formában is leszek. 

Úgyhogy, ha van kedved, olvasd el ezt a könyvet, a végefelé rájössz te is, hogy nem te vagy a hibás, ha felfalsz egy nagy adag sült krumplit, aminek pedig próbáltál ellenállni. Viszont nagyon sokat tehetsz annak érdelében, hogy ez ezután már ne legyen így. A filmszínésznő végig fogja a kezed, miközben megosztja a saját tapasztalatait is. Én nagyon kevés könyvet tudok végigolvasni, de ezt nem tudtam abbahagyni, mert éreztem, hogy megtalálom benne azt a titkot, amit tényleg rejt magában. És tényleg, most már más szemmel nézek a tükörbe reggelente, és amióta felfedeztem, hogy mi is zajlik le bennem, amikor a tábla csokoládét majszolom, érzem, hogy ezután le tudom építeni magamról ezt a kínzó szokást, mert csak ártok vele a szervezetemnek. Megtudtam, hogy milyen ételek váltják ki a falásrohamomat, és mire kell vigyáznom, hogy ne forduljon elő többet hasonló eset. Nagy megnyugvással tettem le a könyvet, mert van mihez fordulnom gyengébb napjaimban. Azt azért sejteni lehet, hogy a csokoládéban rejlő cukor mindenképp felelős azért, hogy miért is falom be az egészet egyszerre, ezt eddig is éreztem, de sok minden más is közrejátszik még az alkalmankénti nagy zabálásaimban. Ha nem is egyszerű megküzdeni ezzel a problémával, Cameron leírja, hogy mi a megoldás, mit tehetek, hogy meg tudjak változni. Szuper könyv, nagyon szemléletes módon megtudhatod belőle, hogy mi a különbség az éhség és az étvágy között, és hogyan is tudnánk szabályozni, hogy az egészséges keretek között tudjunk maradni. Csak biztatni tudlak, hogy lapozz bele ebbe a könyvbe, s remélem, hogy te is fantasztikus felfedezéseket teszel majd. 

A mai motiváló mondatunk a következő:

A titkot sokszor akkor fedezed fel, amikor a legkevésbé számítasz rá. :)

komment
süti beállítások módosítása