Együtt sikerülni fog!

Mérlegelés - tudom tartani a súlyom, azaz, már tudom szabályozni is a súlyomat. :)

2022/07/06. - írta: RiaRia

dessert-g8c5ed1f35_640.jpg

95 kiló a mai mérlegelés eredménye. Ez köszönhető az esti kétfogásos lakmározásnak is, de nagyon éhes is voltam, és jól is esett enni, pedig vacsorára már nem szoktam olyan sokat enni.

Akkor valamilyen szinten csak működik a súlymegtartás, mert kifejezetten örülök, hogy 95 kilónál tartok. Írtam is, hogy a szervezetünk egy idő múlva úgy gondolja, most már elég volt a fogyásból, mert kell az energia másra is. Ugyanúgy fogok enni, mint eddig, jó lesz tartani ezt a 95 kiló körüli súlyt egy ideig, később majd meglátjuk mit hoz ha edzeni is fogok. 

Tulajdonképpen a ruhát, amiben mértem magam, le kéne számolni, mert eddig mindig fehérneműben mértem magam, de az a 30-40 deka nem oszt, nem szoroz. Örülök, mert nem híztam. Illetve a tegnapi 94.6 kilóhoz képest igen, de hát aki levest is eszik estére, meg párolt húst krumplival, meg uborkasalátával, az ne csodálkozzon, hogy pont a mérlegelésnél adódnak össze a súlyok.

Lehet, nem is a tegnapi jóllakás itt a ludas, hanem az, hogy a nagy hőségben alig-alig ettünk az elmúlt héten, és ez nem helyes. Enni kell, mert ilyenkor fél a szervezetünk, hogy - jajj, nincs több kaja, tartalékolnom kell! -, úgyhogy nagyon vigyázni kell a kevés evéssel is. A testünk koplalásnak veszi, és ez még sosem vezetett jóra. 

A másik, hogy már nagyon hiányolom a mozgást, mert elgémberednek a kezeim, a lábam, valamilyen mozgást (pl. helybenjárást) ki kéne találni ittenre is. De nincs rá időnk sem, sajnos. 

No, most megmértem magam fehérneműben is, akkor is 95 kilót mutatott a mérleg, ami jellemzően a súlytartást indokolja. Tulajdonképpen ez is volt a célom most, hogy ne fogyjak vészesen, több kilót egy héten. De meg is gyógyultam, és az étvágyam is visszatért, ez helyénvaló dolog. Inkább volt fals a tegnapi 94.6 kilós mérés, szerintem, de a súlyunk változik még rövid idő alatt is, úgyhogy szerintem minden a legnagyobb rendben van, én nagyon meg vagyok elégedve. 

A mai motiváló mondatunk a következő:

Légy nagyon körültekintő, ha fogyásnak adod a fejed. Lesznek hullámvölgyek is, amiket jól kell tudni kezelned, különben elmegy a kedved az egésztől. Mindig vedd számításba, hogy a szervezeted is gondolkodik, nem engedi, hogy túlságosan sokat lefogyj túlságosan rövid idő alatt. Mindent csak mértékkel csinálj! :)

ui.: - Még egy két hétig jó lenne tartanom ezt a 95 kg-os súlyt, ami azt jelentené, hogy én tudom már szabályozni, hogyan és mikor alakuljon a súlyom úgy, ahogy azt én szeretném. :) Ez nagyon jó kis felfedezés, próbáld ki te is, hogy tudod-e tartani a súlyodat. Ha igen, akkor utána már bátran fogyózhatsz, mert a kezedben van a titok, hogyan is alakíthatod kedvedre a súlyodat. Ha begyorsítasz, fogysz, ha lassítasz, tartod a súlyod, ami már azt is jelenti, hogy nem fognak visszavándorolni kilók, mert te tudod szabályozni a súlyodat. Érdemes ezt kipróbálni, működik-e a gyakorlatban.

 

 

komment
süti beállítások módosítása