Együtt sikerülni fog!

Már tervezek otthonra...

2022/07/07. - írta: RiaRia

flower-vase-g85e918aad_640.jpg

Ha nagyon pontos szeretnék lenni, akkor a tegnapi mérlegelésem tulajdonképpen 94.8 kiló volt, most megnézem hogyan állok a kalóriabázis.hu-n a grafikonnal.

Kicsit feljebb állok a grafikonon, de csak hajszállal, július 13-án kellene lennem 93.70 körül. Ez még majdnem egy hét ugye, elvileg teljesíthető. Bejelentkeztem Zitához az edzésprogramra, mert eddig szüneteltettem, de még gyakorlatilag nem tudok edzeni, csak később csatlakozom. De sok minden van, ami még most nem megy, és fokozatosan tudom csak kivitelezni. Amikor beírtam Zitánál a súlyomat, örömmel láttam, hogy előzőleg 105.1 kiló voltam, most pedig 94.8. Jók ezek a grafikonok, mert szemléletesen mutatják a változást. Olyan jóérzés volt látni, hogy gyakorlatilag edzés nélkül is tudtam jelentőset fogyni. :) Mi lesz, ha lesz erőm rástartolni? Már úgy várom! De addig nézem az oktatóvideókat, amik nagyon hasznosak, többször meghallgatom őket.

Tegnap már összeírtam magamnak, hogy mit is fogok másképp csinálni, ha hazamegyek. Két oldalnyi ötlet jött össze a noteszomban. Radikális változásokra lesz szükség, mert nem voltam megelégedve az otthoni teljesítményemmel, de már van elég tapasztalatom, hogy több mindent meg fogok tudni valósítani belőlük.

Ezekből például a mindennapos futópad és szobabicaj, az elmaradhatatlan lesz, meg a heti 2x-3x-i gyaloglás, még akkor is, ha egyáltalán nem lesz kedvem hozzá. Muszáj rendet tennem magam körül, és most már a mozgás része lesz ez, ami legelőször be lesz ütemezve. 

Kicsit későn keltem fel ma, már fél hat van, de még behozható a lemaradás. Most én is netezek még egy kicsit, de aztán már gyakorlatilag indul a napom! :)

A mai motiváló mondatunk a következő:

Mindig tartsd szem előtt a legközelebbi célodat. Erre fókuszálj, és csak akkor haladj tovább, amikor már teljesítetted. Meglátod, hogy az eredmény, amit elérsz, további tettekre fog ösztönözni, és így megvalósíthatod minden álmodat szépen sorban. :)

ui.: - Most megnézem Zita programját, milyen változások is történtek, amíg nem voltam jelen. Ha van kedved csatlakozz te is a Mindennapi Lendület programhoz, élvezetes dolgok várnak rád, majd meglátod! :)

 

 

 

 

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása