Együtt sikerülni fog!

ÉLETMÓD ÓRA kerül bevezetésre. :)

2022/07/25. - írta: RiaRia

girl-g0e04d22f2_640.jpg

Megint bealudtam este, így most van egy órakor egy kis internet a számomra. 94.2 kiló vagyok, kezdenek visszakúszni a kilók. Hát, igen, sok volt a munka, és kidőltem végül. 

Hétfő van, régebben ilyenkor kezdtem mindig egy új hetet, új tervekkel, új lelkesedéssel. Ma kicsit visszább veszek a tempóból, túl sokat vállaltam magamra tegnap. Nem tudom, ha lesz kardió edzés, azt hogyan csinálom meg, az elég nehéz szokott lenni nekem. Tegnap csak 15 perc torna volt, nem tudtam többet összehozni, elment minden a munkával. A napi 15 percnek mindennap meg kell lennie, ez rendszeres is lesz, ezt nem akarom elhanyagolni. Mára vettünk dinnyét, az lesz főleg a szomjoltóm. 

Amikor kezdenek visszakúszni a kilók, ki kell találni valamit. Nos, mit tudok most tenni? Koplalni nem akarok, az a legrosszabb választás ilyenkor. Edd a felét! -, talán ez lesz most a legkifizetődőbb. Kisebb tányéron, kisebb adag étel. Csináltam palacsintát is tegnap, de csak egyet ettem meg belőle. Semmilyen nasi nem volt, csak este, ugye megint csak a fáradtságtól kicsit több zöldborsó főzeléket szedtem magamnak, de olyan finom volt, mindet megettem. Utána mentem is aludni este 8 órakor, amikor letelt a napi tennivalóm. Tartani szeretném ezt a 8-tól 8-ig való ténykedést, mert van bőven mit csinálni itthon. Most, mától jön a nagytakarítás, mert festés lesz majd, pakolni, rendet csinálni, rendezkedni kell. 

Mától bevezetek magamnak egy ÉLETMÓD ÓRÁT, mert kimaradtak a talpmasszázsos, masszírozásos időszakok, erre feltétlen időt kell szánnom, és meg kell keresnem a gyógytornász gyakorlatokat is. Egy óra Életmód óra lesz minden délután, ebéd után, a sziesztával összekapcsolva. Mindent fel kell vázolnom magamnak, hol tartok, és hová szeretnék eljutni, és mit teszek meg ezért. Tehát naponta 1 óra, amit kizárólag magamra kell fordítanom. Összegezni kell, hogy mire vagyok képes a jelenlegi helyzetemben, és miben tudok újat nyújtani. 

A gyógytorna az szeptembertől kezdődik élesben, és a jóga is későbbre lesz halasztva, amikor már többet fogok bírni mozogni. Nincs már semmilyen izomlázam, vagy fájdalmam, úgyhogy a mai edzésre oda kell tegyem magam. Megújult a Fitvideo.hu is, most ismerkedem vele, de azokat a gyakorlatokat még nem tudom kivitelezni, úgyhogy egyelőre lemondok róla. Amit még tehetek, az az, hogy vacsorára tényleg csak salátát eszek majd, úgy, ahogy azt el is terveztem magamnak. Még van a fehérjeporomból, és smoothie-t is többet fogok inni. Muszáj váltani, de érzem, hogy kell a napi 8 óra tevékenykedés, akármennyire kidőlök is a nap végére. Az alvás helyrehoz, és közte is tartok kis pihenőket, hogy hosszú távon is bírjam majd szuflával. :)

A mai motiváló mondatunk a következő:

Ha rend van a lelkedben, rend van a szívedben, nagy baj nem érhet. Mindig figyelj ezért arra, hogy mit üzen a tested a számodra, és kapcsolj rögtön, nem kell várni a holnapra, még ma cselekedj, és tegyél meg minden szükséges lépést, ha kell.

ui.: - Nem akarom túlhajszolni magam, ezért is kell az az egy külön óra, amikor csak magammal törődöm. Magamnak kell megteremteni azt a közeget, amiben jól érzem magam, és amiben fogyni is tudok, és nem erőltetem meg magam semmilyen szinten. Valahova jól eltettem a stepp-padomat, még nem sikerült rátalálnom, pedig nem olyan kicsi, hogy ne tűnne fel hol és merre van. Lehet, betettem az egyik szekrény aljába, úgyhogy ma azt is elő kell varázsolnom valahonnan. :) A taposómat szépen letisztogattam, de csak 5 percet tudok még rajta edzeni, de vádli és comberősítésnek nagyon jó.

 

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása