Együtt sikerülni fog!

Bemutakozom

2014/12/05. - írta: RiaRia

Sziasztok! :)

Ez egy olyan blog szeretne lenni, ahol én kérek segítséget tőletek, hogyan lehet okosan és egészségesen lefogyni. Írok majd arról, hogyan alakul a súlyom, a hozzáállásom az életmódváltozáshoz, szeretném azonban, ha ti is részeresei lennétek a blog írásának. Szóljatok hozzá, mert én egyedül kevésnek bizonyultam idáig ahhoz, hogy lefogyjak. 

55 éves vagyok, és 30 kg-tól szeretnék megszabadulni. Nem lesz egyszerű, az biztos. Fizettem be edzés tanfolyamra, diétás étkezésre, viszont a vége mindig az lett, hogy többet híztam, mint fogytam. Utolsó reményem, ha leírom hogyan változom és így visszanézve majd később a leírtakat, szembesülök a problémámmal, talán rájövök, hogy mi okozza az állandó visszahízást.

Ne féljetek írni, örömmel veszek minden tanácsot, alkalmazni is fogom, kipróbálom magamon amit javasoltok. 90 kg-os vagyok, egyelőre csak lépésenként szeretnék haladni, inkább legyen lassúbb a fogyás, de biztosabb.

Együtt sikerülni fog! Gyertek, szerkesszük meg az igazi életmódváltást, ami tele lesz buktatókkal, de sikerélményekkel is! :)

 

 

3 komment
süti beállítások módosítása