Együtt sikerülni fog!

Átfogó életmódváltásba kezdek.

2017/08/27. - írta: RiaRia

joy-2483926_640.jpg

Újra nekikezdek egy átfogó életmódreformnak, de remélem, hogy ez jobb eredményeket hoz majd, mint az eddigiek. Összeírtam kb. 60 db szokást, amit egy év alatt mindenképpen az életembe kell építeni. Vannak, amit napi szinten kell teljesíteni, van, amit hetente, de olyan is van, amit havonta. Csak a teljesség igénye nélkül pár dolgot megemlítek:

Például hetente kell gyalogolnom egyszer, mindennap 2x eszem zöldséget, minden órában megiszok egy pohár citromos vizet, este 6 után nem eszek, nem eszek csokoládét, naponta talpmasszázs, és naponta olvasni egy-egy jó könyvből pár oldalt, kertészkedni 3x egy héten, egy fekvőtámasz naponta, salátákat csinálni vacsorára, 4-6 óránként eszek csak, ruhapróba hetente 1x, varrni tanulni 2 hetente 2 órát, vasárnaponként sütit sütni a családnak, memóriafejlesztő könyből napi 1-2 oldal kötelezően, reggel 5-kor van ébresztő, és este 23 órakor aludni térni, stb, stb.

A fő cél, hogy mindegyik (60db) szokás szépen az életem részévé váljon. Úgy, hogy a végén automatikusan tudjam őket csinálni. Már írtam, hogy megrendeltem a fogyókúraDETOX tanfolyamot, én online rendeltem meg, de kézhez is kaphatod, ha azt szeretnéd. Most értem a videók végére, és sokat tanultam a tanfolyamból. Ezért is határoztam el, hogy a tanultakat beépítem a mindennapjaimba, ennek a része a jó szokások kialakítása.

Sokat várok tőle, mert már csak egy évem maradt fogyni, azután abbahagyom a küzdelmet a kilókkal. És épp ezért ez most nem fogyókúra lesz, hanem életmódváltás, ezért írtam neked pár dolgot a leendő szokásaim kialakításához. Nagy küzdelem lesz az elején az már biztos, mert sosem bírtam egy-két napnál tovább semmilyen fogadalmat. De muszáj nekivágnom a nagy útnak, mert 100 kilósan nem öröm és boldogság az élet. A lábaim nem bírják, kifulladok, és csúnya látvány a kövér ember, fogadjuk el. Voltam épp a fele is annak, ami most vagyok. Tudom, milyen érzés, igaz, akkor még fiatalabb voltam. Hát, most eldöntöttem, változni fogok, mégpedig belülről. És a hatása az lesz, hogy majd a külsőm is megváltozik szép lassan úgy, ahogy azt én szeretném.

Nincs mese, vagy lefogyok, vagy kövér maradok. Ez a két út van előttem, most megpróbálom még a fogyást. Illetve az életmódváltást. Hiszek az erőmben, hiszem, hogy van még annyi tartalék bennem, hogy sikerülni fog. Mihelyt befejezem az írást, már kezdődik is az életmódváltó program első órája. Majd a többi szépen sorban. Nem várok holnapig, mert akkor megint csak elhalasztanám másnapra, majd ismét másnapra, és sosem lenne vége a halogatásnak.

Még kb. 2 hét van a menükből, azután vége. Remélem, hogy jó irányt vesz a te életed is, és tudtál a blogból hasznos infókat találni a magad számára. Nem szeretném abbahagyni az írást, mégis lehet, hogy rákényszerülök. Majd kiderül, addig amíg van időm, addig írok, kövesd te is szeretettel a blogot. Vagy olvasd a régebbi írásokat.

Gyere, tarts velem, és kezdjünk bele a nagy fogyásba, illetve a nagy életmódváltásba! :)

Hallgass meg egy dalt, és soha ne add fel! :)

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása