Együtt sikerülni fog!

Csak kell az a mozgás!!! :)

2020/10/23. - írta: RiaRia

fitness-957115_640.jpg

Tegnap indítottam be a sportot az életembe. Futópadoztam 15 percet, és meg kell, hogy mondjam, nagyon jólesett. Ma egy kicsit izomlázas vagyok, de a 15 percet mindennap meg kell csinálni. Haladok, mert tegnap óta fogytam másfél kilót, ami rettentőmód pozitívan befolyásol.

Nem lenne szabad a mozgást csak úgy hanyagolni az életünkből. Amit néha mozgunk otthon, például a háztartási feladatokat végezve, az édeskevés. A konyhában történő járkálás vagy a porszívózás nem vesz ki annyit belőled, hogy egészségesen kifáradjál. Kell az edzés. Kell az, hogy lélekben felkészüljél rá és megtedd a kezdeti lépéseket is. Kell az elszántság, hogy a második napon sem adod fel, mindennap be kell illesztened a napirendet közé, akármilyen elfoglalt vagy is.

Most kezd megtérülni már, hogy egy egész éjszakát rááldoztam tegnap arra, mitévő is legyek, hogyan valósítsam meg az életmódváltást. Csak tíznaponként egyszer van szükség arra, hogy megcsináld a tervedet, a többi már részletkérdés. Ha komolyan veszünk valamit és megteszünk mindent a célunk érdekében, nem marad el a jutalmunk sem. Tudom tartani egyelőre a jókedvemet is, és szuper érzés, hogy teszek valamit önmagamért, azért, hogy komfortosabban érezzem magam.

Szóval nem lehet mozgás nélkül megúszni semmit, ha kihagyod, a diétád bánja. A kedvedet is feldobja 15 perc edzés. Kezdd el kis lépésekben. Én sem bírok még 15 percnél többet edzeni, de tudom már, hogy mindennaposak lesznek az edzéseim. Később még majd szerepet kap a jóga, a tornázás, a gimnasztika, a szobabicaj is. :)

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása