Együtt sikerülni fog!

Jól alakulnak a dolgaim...! :)

2024/08/29. - írta: RiaRia

buzavirag.jpg

Régen nem írtam, mert nem fogytam, de most egy kicsit lejjebb ment a mérleg mutatója, 95.9 kg vagyok, pont egy kilóval vagyok több mint aminek lennem kéne a grafikon szerint. 

Csak egy röpke időm van ezt mind megírni, ez az egy kiló plusz, az még behozható, hogy január elsejére 80 kg-os lehessek. Örülök ennek, mert nem vészesen gyorsan fogyok, inkább az a jó rendes fogyás, ami ki van szabva egy hónapra, az kb. le is megyeget szép lassacskán. :) Öröm ez az én lelkemnek, mert így jó ütemben fogyok, és már messzebb kerültem a 100-as számtól, azt már nagyon nem szeretném a mérlegen látni.

Majd írok később ha több időm lesz, azért írok, hogy te se add fel a küzdelmet a kilók ellen, mert ha kitartunk, akkor jó eredmények születnek. Tényleg nem érek rá, de azért annyi időm még van, hogy biztassalak, és ha néha el is térsz az igazi diétádtól, nem baj, a lényeg, hogy mindig térj vissza hozzá, és csináld úgy, ahogy épp abban a pillanatban tudod. Ha csokira vagy éhes, nem baj, edd meg, én is ettem fagyit tegnap, mégis lejjebb ment a súlyom. Mindig azt tedd meg, amit szeretsz, mert azt örömmel teszed, és így ennek az eredménye is örömmel fog eltölteni majd.

Úgyhogy elég jól hoztam a formám én is, csupán egy felesleges kiló van rajtam a célom szerint. Persze sokkal több a valóságban, de pici apróságokból áll össze majd a kerek egész. Ünnepelni szeretnék újévkor, ezért én sem adom fel, csinálom ahogy tudom, és majd meglátjuk, hogy ez mire lesz elegendő.

Hajrá! :) Meg tudod csinálni! :)

 

komment
süti beállítások módosítása