Együtt sikerülni fog!

Ne ígérj olyat amit nem tudsz betartani

2014/12/06. - írta: RiaRia

Máris itt az első baj. Pont én írtam nektek, hogy ne együk túl magunkat hétfőig sem. Még nem vagyunk a nagy bevetésnél, de már nem tudtam megtartani, amit javasoltam: - ne együk túl magunkat!

Mikulás van, sok volt itthon a csokoládé, én bizony faltam mint aki még sosem evett ilyet. Jó lesz ez a blog arra is, hogy kigyomláljuk szép lassan a rossz tulajdonságainkat.

Első szabály feltétlenül csak az lehet, hogy - ne ígérj felelőtlenül! - Ha tudod magadról, hogy nagy csokievő vagy, mint én is, inkább írd le a jegyzetfüzetedbe, hogy erről bizony le kell szokni. Nem lehet elsőre biztos abbahagyni mindent amit rosszul tettünk idáig, de időnk van, lassan haladva, mindig betartva az aktuális ígéreteinket (nem feledve a régieket sem), sikerülni fog, mert így szeretnénk, tudjuk, hogy enélkül nincs hatásos fogyókúra.

Jó kis küzdelemnek nézünk elébe, kell az akaraterőnk, a türelmünk (mert idegesek leszünk az biztos), és kell a kitartásunk is, hogy győzedelmeskedjünk majd a végén. Van még idő hétfőig, gondoljuk át, hogy készek vagyunk-e, igazán le szeretnénk-e fogyni, mert ha nem, akkor csak ide-oda fog mozdulni mindig a mérleg mutatója. Ne beszélve a centiméterről, ami még annyit sem csal, mint a személymérleg.

Nem kell izgulnod, mert én sem állok teljesen készen a feladatra, de a szándék az megvan, azt tudom, hogy ilyen sok súlyfelesleggel nem szeretnék élni már. És ez már kiindulópontnak épp megfelel a számomra.

Írd össze, hogy a mozgáshoz milyen eszközeid vannak otthon. Ugyanis hétfőtől már mozogni is kell, ki mennyit tud. Ha csak sétálni tudsz, az is jó, otthon is mindig tudsz tornázni 10 percet biztos naponta. Nem kell nagyon nekibuzdulni az elején, ráérünk, van időnk ezt is fokozatosan bevezetni. 

Pihenjünk még hétvégén, hiszen azután kevesebb időnk lesz rá.

Küldök neked egy dalt azért, hogy sose veszítsd el a kedvedet! :) 

komment
süti beállítások módosítása