Együtt sikerülni fog!

Időszakos böjt.

2018/05/21. - írta: RiaRia

eat-3236971_640.jpgSokat olvasom a fogyokuradetox.hu oldalt, a blogot, ahol rengeteg információhoz juthatsz te is. Vannak videók, ezekből néztem meg tegnap az egyiket, A böjt egészséges áldásai címűt. Ajánlom neked is, mert sok érdekes dologról van szó benne.

Ebből a videóból jutottam arra az elhatározásra, hogy belevágok egy időszakos böjtbe, persze lassan kezdem, mert nem lehet hűbelebalázs módjára elkezdeni semmit. Réka azt mondja a videóban, hogy jó, ha először csak a vacsorát hagyom el, ezt ki lehet bírni, és megehetem aznap a reggelit és az ebédet is. Majd, ha már jól megy ez, rá lehet térni, hogy az ebédet is elhagyjam, vizet, üres teákat ihatok, és ahogy reagál a szervezetem, úgy lehet növelni a böjtös órák számát.

Már sokszor bele akartam vágni egy ilyen időszakos böjtbe, mert érzem, hogy túl sokat eszem időnként, és ezzel segítenék a szervezetemnek is. A rendszeres mozgás is műsoron lesz, először minden héten 3x, majd ha jobban megy, akkor naponta 15-20 perc. Az is jó, ha a mozgás intenzitását növelem, nem a hosszát, akkor jobb eredményt érek el. Egy kis böjtös naplót is fogok vezetni, hogy tudjam követni hol is vagyok éppen, hogyan haladok. A bűvös mérleget is bevonom ebbe a változtatásba, amikor mérem magam, az engem jobban motivál, hogy tudjam tartani a súlyom.

Nem várok még az elején nagy eredményeket magamtól, az is lehet, hogy nem fogom bírni, de mindenképpen próbára szeretém tenni az akaraterőmet. Enélkül nem megy semmi. Ha ma este kibírom, hogy elhagyom a vacsorát, valószínű, hogy jobban is fogok aludni, amit az utóbbi időben nem sikerült. Már ha ez megvalósulna, akkor nagyon boldog lennék.

Figyelem magam, hogy ne essek át a ló túloldalára, és lelkileg is rendben legyek. Túl sok szénhidrátot ettem az utóbbi időben, igaz, a labor még jó értékeket mutatott, de jó lesz vigyázni, és egészségesebben étkezni.

Ennyi csak a közeli tervem, mától indul az időszakos böjt, elhagyom ma a vacsorát, és gondoskodom a megfelelő folyadékbevitelről. Csak reggel, délben, este szoktam már enni, úgyhogy nincs nasi két étkezés között, ami pluszban segíti a böjtös órákat. Remélem, hogy sikeres leszek, és javaslom, nézd meg az ajánlott videót, sok információ birtokába jutsz. :)

 

 

 

7 komment
süti beállítások módosítása