Együtt sikerülni fog!

Rövid értékelő.

2019/08/30. - írta: RiaRia

feedback-3239758_640.jpg

86 kiló vagyok, nagyon régen voltam ennyi, és ezt a súlyt sikerült tartanom sokáig, mígnem egyszer csak sikerült 78 kilóig is lemennem. De ez már nagyon régen volt, még talán 2013-2014 körül volt egy kis időszak az életemben. 

Tulajdonképpen most már nem csinálok mást, mint amit eddig írtam erről az 5:2 fogyókúráról, de most már kalóriaszámolás nélkül folytatom. Lehet, hogy így sokkal kevésbé fogyok, de nem baj, ez volt a cél, hogy magamtól is tudjam irányítani a diétát, a napjaimat.

Ha nagyon az elejétől számolom, akkor május 6. óta folytatok egy intenzív diétát, tehát kb. 4 hónap telt el azóta. Akkor voltam kb. 101 kg, tehát sikerült 15 kilót lefogynom a négy hónap alatt, ami remek szerintem, majd' 4 kiló ment le havonta átlagban. De még nincs is szeptember 6-a, de ez már nem lényeges.

Ez a bejegyzés csak egy rövid utánaszámolás annak, hogy ha kitartunk egy diéta mellett, vagy legalább rátalálunk a sajátunkra, akkor eredményesek lehetünk hosszú távon. Semmiképpen nem szabad feladni a küzdelmet, de időnként kell az a bizonyos leállás, és átértékelés, ami újból beindítja a fogyást.

Ötletesnek kell lennünk, hogy kicselezhessük a makacs zsírsejteket, és kitartónak kell lennünk, hogy megmaradjon a lelkesedésünk is és az érdeklődésünk is a fogyónk iránt. Ha valaki heti fél vagy 1 kg-ot tűz ki célul, az valószínű, hogy működni fog, mert ez az átlag és ez az általában elfogadott helyes fogyási ritmus. Persze mindig vannak kivételek, de drasztikusan semmiféleképpen nem szabad diétázni.

 

 

 

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása