Együtt sikerülni fog!

Jóga kezdőknek (szenzációs!:)))

2020/06/14. - írta: RiaRia

people-2573216_640.jpg

Nem szeretném most a kis könyvet még egyszer beilleszteni, de ott is megemlítem azt az oldalt, amire már korábban mint hírlevélolvasó feliratkoztam, most pedig beiratkoztam a tanfolyamra is.

Ez az oldal is a jógáról szól, és mindenkinek csak ajánlani tudom az Online Kezdő Jógatanfolyamot a www.kezdojoga.hu oldalon. Nagyon barátságos áron jutottam hozzá a tanfolyamhoz, féláron, de kifizettem volna az eredeti árat is, mert olyan alapos és összeszedett az oktatás, hogy mindenkinek csak ajánlani tudom.

Korábban én az aerobik híve voltam, szerettem a dinamikus mozgásokat. A jóga nekem akkor még túl lassúnak tűnt, de már akkor éreztem, hogy a követője leszek, mert tele vagyok jóga könyvekkel, és dvd-kel is.

Próbáld ki, mert nagyot nyersz általa. Mostanra úgy látszik, kellett annyit idősödnöm, hogy lelassuljak, és rátaláljak a jóga igazi ízére. Ha csak 10 percet áldozol egy nap erre a mozgássorra, már akkor érzed a jótékony hatását.

Fél év múlva igyekszem beilleszteni a kis könyv addig megírt részeit, és utána mindig fél év elteltével a következő továbbírt változatot. Remélem, hogy hasznodra van, és ha legalább annyit megjegyzel ebből a kis könyvből, hogy nem szabad a jelenlegi súlyunknál tovább hízni, már akkor nagy lépést teszel azért, hogy később ne legyen ilyen problémád, mint nekem.

Kezdd el te is a mozgást, én ebben látom azt az eredményt, ami a szervezetünket vissza tudja mindig hozni a túlsúlyból. Persze ésszel kell étkezni is, én most rákattantam a zabpehelyre, ezt eszem reggel, délben és este is. Persze mást is eszek. A zabpehely nem áll másból, minthogy a zabpehelybe teszek egy kis mazsolát, fahéjat és egy minimális cukrot, és felöntöm mikróban felmelegített tejjel. Azután jóízűen elfogyasztom. :)

 

komment
süti beállítások módosítása