Együtt sikerülni fog!

Haladok tovább...

2020/07/23. - írta: RiaRia

balloon-2021518_640.jpg

Jönnek le a zsírsejtek szépen! Olyan régen volt, mikor még ebből a súlyból szerettem volna fogyni. Akkor ugye vígan és könnyedén voltam a 100 kilós súly alatt. Hogyan tudtam ilyen jó helyzetből még plusz egy jó tíz kilót még rátenni a testemre, nem tudom. De azt tudom, ha nem figyelünk magunkra mindig, könnyen előfordulhat ez velünk.

És nem csak tíz kiló ugrik föl hirtelen, hanem sokkal több is, ami ellen már szinte tehetetlenek vagyunk. Tudom, mert velem is megtörtént és olvastam is hasonlót. 98 kiló vagyok ma. És tudok ennek örülni, hiszen voltam tízzel több kiló is nem is olyan régen. Most nagyon megfogadtam, hogy soha többet 100 kiló fölé nem megyek!!! És a cél ugye, hogy minél ügyesebben fogyni tudjak.

Ez most annyira megtetszett, hogy 98 kiló vagyok, hogy átállítottam a kalóriabázison megint a súlyt, 8 kiló fogyást meghatározva. Ennél többet nem érdemes. Ez kb. fél kiló fogyás (0.43) hetenként. Így november 30-ára kell ezt a súlyt elérnem, és 1450 kalóriát ehetek egy nap. Ha mindig, minden nap használom a kalóriabázist, sokat nem kell törődni a számolással, mert az oldal megteszi helyettünk. Nekünk csak meg kell terveznünk a napi étrendünket. Ez nem olyan nagy ördöngősség, az biztos. De minden nap itt kell lenni és érzékelni kell, ha valami nem úgy megy, mint kéne.

Majd írom a további étrendet is, ha sikerül alkalmazd, ha van egyéni terved, az a jobbik eset, mert az rád van szabva, téged követ. Valószínű, hogy megáll majd egy kicsit a fogyás üteme. Ez mindig elő szokott fordulni. akkor kell nagyon erősnek és ötletesnek lenni, hogyan is legyen tovább. De egyelőre még fogyogatok, azért nem árt felkészülni erre is.

 

komment
süti beállítások módosítása