Együtt sikerülni fog!

A grafikonok nem hazudnak!

2022/06/15. - írta: RiaRia

plumbago-g6ea0edaa4_640.jpg

Vezetem a kaloriabázis.hu-n a fogyásomat, kirajzolja szépen a grafikonomat. Olyan rossz szokásom volt, hogy ha a beállított tervezett fogyásomhoz képest híztam, újrakezdtem az egészet, így nem láttam sosem kialakult hosszabb grafikont.

No, most ez nem így van. Május 9-én írtam be az aktuális súlyomat, ami akkor 105.5 kg volt. Ma beírtam a mai mérlegelésem eredményét (ami 97.5 kg), és hipp-hopp ki is számolta a kalóriabázis, hogy kereken 8 kilót fogytam május 9-e óta. Eddig nem is nagyon néztem ilyen hosszú távú eredményt, mert ugye mindig megszakítottam a grafikon állását. De most fogyásban voltam már egy hónapja, igaz, kis kilengésekkel, de a végeredmény az mégiscsak 8 teljes kiló  37 nap alatt. :))) Szuper! :) A legtöbbet azért itt a lányomnál fogytam, de az eredmény mégis nagyon okés. Lehet, túl sok is ennyit fogyni bő egy hónap alatt, valószínű, visszaáll a fogyásom lassabb tempóra.

Nem is tudom már mikor voltam 100 kiló alatt. És mennyi mogyorós csokit faltam fel addig, amíg észbe nem kaptam, hogy ez így már nem mehet tovább. Rengeteget! És volt, mikor egymás után ettem meg 2 db 30 dekás tábla csokit. Így visszagondolva már túl borzalmasnak tűnik az egész. És lehet, hogy ki sem gyógyultam a falásrohamokból, idővel visszatérhetnek. 

Nyár van, könnyebb fogyni, mint télen, ez való igaz. Használjuk is ki minden lehetőségét ennek a szuper napsütéses időszaknak! 

Egy új motiváló mondat következik most:

Csak rajtad múlik (a döntéseden), hogy hogyan is alakul tovább az életed. :)

 

 

 

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása