Együtt sikerülni fog!

Fogytam! :) Jupiii!

2015/01/15. - írta: RiaRia

Fogytam! Örömmel repdestem a boldogságtól, mert a legutóbbi bejegyzéstől számítva már csökkent a súlyom. 

Jelenleg a súlyom: 90.5kg ---> 93 kg voltam.

Arányosan fogyok, ez szuper, mert így a legjobb a testemnek is. A fogyást elősegítette jó kis gyaloglás (másfél óra), szobabicaj (1x-2x szobabicaj egy óra időtartamban ), egy kis diéta, sok-sok gyógytea. 

Ha sikerül a mértékletességet megtartanom, haladni is fogok, de azért nem kiabálnám el, hiszen ha le is tudom adni a súlyomat, csak "lefogyott kövér" leszek, mert bármelyik pillanatban visszahízhatom a kilókat, ha az esti étkezésre nem figyelek. Az jó jel,hogy este szinte ugyanaz a súlyom általában, mint amit reggel mértem. 

Olvastam egy titkot: - korán kell vacsorázni, korán kell aludni menni, és frissen, fitten fogsz felébredni reggel. Belülről muszáj rendbe hozni a szervezetemet, hiszen több betegséggel is küszködöm.

Hozd formába magad! :) Lassan, de biztosan. Nem kell megijedni, ha egy hét alatt csak fél kg-ot fogytál, csak az számít, hogy a határvonalat ne lépd túl.  Szuper lesz majd 90 kiló alá visszafogyni.Tudom, hogy sikerülni fog, mert elszántabb vagyok, mint eddig.

Tarts velem, és küzdjünk meg a kilókkal a jobb közérzetért, a formásabb testünkért, és hogy fittebbek legyünk, bírjuk a strapát. 

Küldök egy dalt, hogy jókedvvel térj nyugovóra. :)

komment
süti beállítások módosítása