Együtt sikerülni fog!

Jön a súlyzós edzés!

2016/08/02. - írta: RiaRia

vitamin-b-871135_640.jpg

Jön a súlyzós edzés! A káposztaleves diétát meguntam, mert eléggé egysíkú mindig ugyanazt enni. Egy idő után már nem kívántam, és úgy enni, hogy ne örüljek annak, amit eszek, nincs értelme. Ezért sokat nem is fogytam, most vagyok 97.4 kiló. Mivel feladni nem akarom a fogyót, így most váltok, és súlyzóval fogok gimnasztikázni. Ma már szobabicajoztam, nagyon régen nem mozogtam, először nem is gondoltam, hogy a 30 percet végig tudom csinálni, de sikerült.

Tudom, nem sok értelme van, de mégis tetszik, hogy kb. 800 kalóriát tervezek be egy napba. Épp azért, mert mindig túleszem magam. A megoldás az lenne, ha tudnám tartani a napi kalóriamennyiséget, de még nem tartok ott. A szénhidrátmegvonás az jól jön, erre helyzem a hangsúlyt, és arra, hogy minél több zöldségfélét egyek. Gyümölcs egyelőre csak a dinnye van, később tervezek többfélét enni.

Most a mozgáson van a hangsúly. A napi 30 perc szobabicaj mellé még 30 perces súlyzós gimnasztikát tervezek, olyan alapon ahogy birom erővel, energiával. Egyelőre csak heti 3x-4x csinálom, és ha belejövök, akkor jöhet szóba majd a napi adag bevállalása. Muszáj volt elkezdeni mozogni, mert nem mozog a mérleg mutatója sem lefelé. Nekem csak 1 kg-os súlyzóim vannak, de éppen eléggé megterhelő lesz, ha állom a szavam, és minden nap tudnám csinálni.

Mindenkinek kívánok jókedvet a fogyókúrához, enélkül ne is kezdjünk bele semmilyen diétába. Folytassuk onnan, ahol épp tartunk, vagy ahol épp megrekedtünk. Menni fog, ha kitartunk! :)

Hallgass meg egy dalt, és tarts ki mindvégig. :) 

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása