Együtt sikerülni fog!

A 70/30-as szabály a GI diétában.

2016/12/28. - írta: RiaRia

meal-932775_640.jpg

Elég jól tartom magam most, nem híztam, tartom a 97.5 kilós súlyt. Azt hittem, hogy vég nélküli étkezésekbe fogok kezdeni az ünnepek alatt, de eléggé meg vagyok elégedve azzal, hogy nem híztam. Gondolkodtam, hogy mégiscsak kellene egy diétát követni, és a GI diéta tetszik most nagyon. Összeírtam, miket ehetek, amik kb. 50 alatti GI értéknek felelnek meg. De fogok enni a közepes glikémiás indexű ételekből is, mert nem lenne jó nagyon egyoldalú étkezést folytatnom.

Remélem, te jobban állsz a fogyival, mint én, de én is igyekszem minden erőmmel. Sok motivációs videót kell néznem az önuralomról, az önfegyelemről, és ezt napi szinten kell csinálni, mert alábbhagy a lelkesedésem ahogy telik majd az idő. Nem fogok minden nap tornázni, vagy bicajozni, kb. hétfőn, szerdán és pénteken lesz edzésnap, és tartok 2 nap pihenőt. De amikor edzek, akkor igyekszem minél tovább húzni az edzésidőt, mert a zsírégetés csak 20-25 perc után indul be leginkább, és jó lenne ha egy órát tudnék edzeni egy-egy alkalommal. Azt tudom, hogy 70%-ban természetes ételt kell ennem, vagyis be kellene tartanom a 70/30-as szabályt, ahol a 30% lehet a futószalagon gyártott élelmiszer, ami a GI DIÉTA című könyv szerint nagy kárt nem tesz a szervezetemben. Vagyis arra kell törekedni, hogy egészséges ételeket együnk nagyrészt.

Hogy "bűnözni", "vétkezni" lehet-e? Az biztos, hogy teljesen nem fogom tudni tartani a diétát, vagyis a megszorításokat, de igyekszem olyan ételeket enni, ami tényleg hasznos  nekem, főleg mert laborba kell mennem, és nem szeretnék rossz értékeket produkálni. Az is lehet, hogy ehhez már későn kapcsoltam, de minden igyekezet számít, és már egy ideje nem eszek csokit, ami mindig elindította a falásrohamomat. Sőt, volt olyan nap, mikor este már tényleg nem ettem sokat.

Kívánom, hogy a te fogyókúrád is legyen sikeres, tegyél meg minden tőled telhetőt annak érdekében, hogy elérd az álomsúlyodat és soha ne add fel a harcot a kilók ellen. :)

 

 

 

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása