Együtt sikerülni fog!

A falásrohamot kizárólag fegyelemmel lehet leküzdeni.

2017/04/05. - írta: RiaRia

Egyszerűen nincs más megoldás. Ezt egy videóban hallottam, és dietetikus mondta, amivel mélységesen egyetértek. Simán meg tudnám enni ezt a csokoládétortát egy ültő helyemben, és még a lelkiismeretfurdalás is csak órák múlva jönne rám. Nagy eszegetős vagyok, és nem segített eddig az Atkins sem, minden áldott este annyit ettem, hogy két embernek is sok lett volna. Ezért most szakítok az Atkinssel egy időre, lehet, hogy visszatérek hozzá később, de most egy olyan módszert próbálok ki, ami napi kétszeri étkezést javasol. Reggel, és este. Ez azért jó, mert sosem tudtam tartani magam ahhoz, hogy legalább 4-6 óra teljen el két étkezés között. Most kipróbálom, és ez a módszer ugye teljesíti ezt a követelményt.

Nagyon megfenyítettem magam ma reggel, mikor a mérlegre álltam, 98.7 kilót mutatott, ami visszahízás, akárhogyan is nézem. Jön a drákói fegyelem, önuralom, amit úgy szeretnék kivitelezni, hogy mellette a Testkontrollt alkalmazom. Mivel egyre jobban válok vegetáriánussá, és az Atkins sok húst javasol, így most kénytelen vagyok váltani, változtatni, de a szívem inkább húz ehhez a Testkontrollos étkezéshez, mint most már az Atkinshez. Jó az Atkins, de egyelőre nem tudom tartani.

Van még egy forma, amit követni fogok, ez az, hogy egy étkezésen belül nem eszek keményítő tartalmú ételeket, vagyis szénhidrátot fehérjékkel és a savasító gyümölcsökkel. A gyümölcs (ez inkább most kevesebb), a zöldség és a saláta lesz az étrend fő része. Itt a tavasz, vannak olcsóbb élelmiszerek még, amiket be lehet vetni a cél érdekében. Ez tulajdonképpen a Hay-féle diéta vegetáriánusoknak. Most még talán néha eszek húst, de egyre inkább a hús nélküli étrend lesz a jellemző rám.

Így döntöttem most, mert épp újra szerettem volna kezdeni az Atkins diétát, de mivel ez nem szüntette meg a falásrohamomat, ezért döntöttem így. Egyszóval fegyelem, fegyelem, fegyelem az ételek irányában!

Küzdj meg te is ha hasonló cipőben jársz, mint én. Szeretnék az idén lefogyni, így mindent bevetek a cél érdekében, és mindig ott fogok változtatni, ahol épp szükségét érzem. Hajrá! Győzni fogunk! :)

komment
süti beállítások módosítása