Együtt sikerülni fog!

Gondolatnagytakarítás

2017/04/07. - írta: RiaRia

woman-1172718_640.jpg

98.3 kiló vagyok épp most, és elég jól érzem magam. Még. De jön az este. Épp ezért írom a bejegyzést most, mert egy alapos gondolatnagytakarítást kell, hogy végezzek. Túl sokat írok a falásrohamról, szinte minden bejegyzésben szerepel, hogy most épp miért nem bírtam ki az esti étrendet. Lehet, hogy túlbonyolítom a dolgot, és épp ezért mással is kellene foglalkoznom, nem csak azzal, hogy mikor eszem túl magam. Túl sok az evéssel kapcsolatos gondolatom. Épp ezért azt találtam ki, hogy este, ha nem muszáj, már nem tartózkodom a konyhában, addig mindent meg kell csinálnom, a vacsora után már nincs több dolgom a konyhában, kivéve a mosogatás és a felmosás. Nagyívben elkerülöm egyelőre még a spájzt is.

De a lényeg az, hogy más kell, hogy kitöltse a gondolataimat, nem az, hogy mikor mit fogok enni. Erre ott van az étrend, azt be kell tartani és nincs több gond vele. Tehát, valamilyen pszichés ok miatt mindig csak az evésen járt az eszem, ezért lakmároztam még éjfélkor is. Más utakat próbálok ki, a gondolatelterelést. Ezt a legjobban úgy tudom kivitelezni, ha bármilyen hasznos elfoglaltságba kezdek bele. Olyankor, mikor el vagyok foglalva valamivel, addig még az eszembe sem jut, hogy egyek, csak azután. Így egy jóval tevékenyebb életformát kell kialakítanom, és a főzési időt a minimumra kell csökkenteni.

Egyelőre bármi megteszi, ami kimozdít az állandó evés utáni sóvárgáson. Kell, hogy legyen bennem annyi erő és fegyelem, hogy tudjak számítani magamra. Csak tőlem függ, hogy mikor mire gondolok. Tudom, ha nagyon erőltetem, inkább fogok csak az evésre gondolni, mintha hagynám, hogy magától elmúljon az érzés.

Első pont. - Annyit kell mindig ennem egy étkezéskor, hogy elég legyen a következő étkezésig, különben baj van. Ki kell tudni várni 4-6 órát két étkezés között. Második pont. - Vacsora után tudatosítani kell magamban, hogy ettem már annyit, hogy másnapig kibírom. Ezután szabadfoglalkozás van, bármi, ami nincs összefüggésben az evéssel. Harmadik pont. - Éjjel nincs evészet! Ez szabály. Ez alól nincs kivétel. Ha véletlenül felébredek éjjel, max. egy pohár vizet ihatok, de az sem szükséges, csak ha szomjas vagyok.

Több szabály most nem is kell, hiszen nem az a fontos, hogy teleegyem magam mindig degeszre, hanem, hogy jóízűt egyek, olyat, amit szeretek is, és elegendő ételt egyek, mert ha nem, akkor jön a falásroham este, az tuti.

Örülök, hogy fogytam, és ezt napközben értem el, éjjel még 99.2 kg volt a súlyom. Fogyjunk örömmel, és végezzük el azt a gondolatnagytakarítást, ha szükséges. :)

 

 

komment
süti beállítások módosítása