Együtt sikerülni fog!

Együnk sok gyümölcsöt és zöldségfélét.

2017/06/07. - írta: RiaRia

aquatic-plant-182635_640.jpg

Sajnos nem tudtam írni, most is gyorsan beírom a mai menüt, mert el kell mennem itthonról. Onnan folytatjuk, ahol abbahagytuk, remélem, hogy mostmár folyamatos lesz az írás. 97 kiló vagyok, köszönhető, hogy tegnap szinte egész nap gyalogoltam, és alig ettem valamit. Igaz, este bepótoltam, de így is sikerült fogyni, főleg ha azt veszem alapul, hogy az ünnepek alatt megint felszaladt 2 kiló biztosan. No, de lássuk, mit is fogunk ma enni:

Étrend:

Reggeli: 4dkg sonkaszalámi (65 kal), + 2dkg húskrém konzerv (66 kal), + 1db újhagyma (6 kal), + 1 szelet félbarna kenyér (172 kal),

Tízórai: 2dl kakaó 132 kal), + 1 szelet Hamlet (35 kal),

Ebéd: 125g csirkecomb gombával töltve (149 kal), + 200g céklás almasaláta (76 kal),

Uzsi: 1 közepes alma (95 kal), + 1 szelet Abonett (16 kal),

Vacsora: 1 közepes melegszendvics (218 kal), + 250g uborkasaláta (105 kal),

__________

Összesen: 1135 kalória,

54% szénhidrát, 21% fehérje, és 25% zsír, (ami megfelel 58g fehérjének, 146g szénhidrátnak, és 31g zsírnak),

A szénhidrát egy kicsit több (11grammal).

__________

A mai motiváló mondat a következő: KARCSÚSÁG, FRISSESSÉG = JÓ KÖZÉRZET!!! :)))

__________

Új diagrammot készítettem ugye a kalóriabázison, most beterveztem az összes fogynivalót, tehát 2018. október 31-ig 62 kilóra kéne fogynom. Mivel az induláskor 99 kiló voltam (de ruhástól, mindenestűl), így most fogytam ahhoz képest már 2 kilót. De mindent összevetve is fogytam, és ez szupppiii, hogy ismét lefelé halad a mérleg mutatója.

Minden táplálékféleségből együnk mindig egy keveset, hogy meglegyen az egyensúly. Ugyanúgy szükségünk van gabonafélékre, mint gyümölcsre vagy zöldségfélékre. Erre ügyeljünk, és akkor egy jó kiegyensúlyozott életet élhetünk. És természetesen fogyni is fogunk. :)))

Hallgass meg egy dalt, és vedd fel a tempót! :)

 

komment
süti beállítások módosítása